FTP-Software voor Windows 3.11

Status
Niet open voor verdere reacties.

seppers

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2006
Hallo,

Wij zouden een oudere machine-sturing die op Windows 3.11 draait in ons bedrijfsnetwerk willen plaatsen. Heeft iemand een (oude) FTP-software die wij op W3.11 kunnen installeren om bestanden naar de machine te kunnen sturen ?
Heeft iemand een ander idee ?

MVG

Jef

Mag ik vragen waarom je voor 3.11 in de eerste plaats kiest? (ik weet dat het niet je vraag is maar misschien is er een mooie work-around).

Mag ik vragen waarom je voor 3.11 in de eerste plaats kiest? (ik weet dat het niet je vraag is maar misschien is er een mooie work-around).

De sturing van de machine dateert van 1999. Dit is dus een oudere sturing die standaard draait op Windows 3.11. Als we deze zouden moeten aanpassen dan moet de machine-software opnieuw op een andere PC geïnstalleerd worden en moet deze op het nieuwe operating systeem draaien. Ik weet zelfs niet of wij de machine-software apart beschikbaar hebben voor nieuwe installatie.

Grtz,

Jef

Lastig. Is virtualisatie geen mogelijkheid?

Ik kwam dit tegen:
http://www.fortedownloads.com/Internet/FTP-Servers/
Met o.a.:
Golden FTP server 1.32b
Win95,Win98,WinME,WinXP,WinNT 3.x,WinNT 4.x,Windows2000

Win Ftp Server Pro 2.1.1
Win95,Win98,WinME,WinNT 3.x,WinNT 4.x,Windows2000,WinXP,Windows2003,Windows Vist

WinFtp Server 2.2.1
Win95,Win98,WinME,WinNT 3.x,WinNT 4.x,Windows2000,WinXP,Windows2003,Windows Vista Starter,Windows Vista Home Basic,Windows Vista Home Premium,Windows Vista Business,Windows Vista Enterprise,Windows Vista Ultimate,Windows Vista Home Basic x64,Windows Vista
Niet door mij getest.

Laatst bewerkt:
Lastig. Is virtualisatie geen mogelijkheid?

Ik kwam dit tegen:
http://www.fortedownloads.com/Internet/FTP-Servers/
Met o.a.:

Niet door mij getest.

Ik heb hieraan ook gedacht, maar dan moet ik ook een aparte PC plaatsen, Windows 3.11 op de virtuele PC installeren, de machinesturing op de virtuele PC opnieuw installeren en dan de netwerkfaciliteiten van de PC zélf (vb XP Professional) gebruiken.
Dat lijkt me even veel werk, maar is misschien wél zonder risico uit te testen (toch een pluspuntje dus !).

Ik ga de FTP-software eens downloaden en testen.

Bedankt !

Grtz;

Jef

Dat lijkt me even veel werk, maar is misschien wél zonder risico uit te testen (toch een pluspuntje dus !).
Weet ik niet. Ik vraag me af hoe je een Win3.11 PC (veilig) in een moderne Windows domein-omgeving wilt gaan hangen, of hoe je dit precies ziet.

Maar dat kan jij beter inschatten dan ik :).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan