verborgen bestanden trug halen

Status
Niet open voor verdere reacties.

itsmepatjeduh

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 nov 2008
hallo ik heb nieuwe windows xp op mij pc gezet wat wel is vaker gebeurt nu heb ik het over de oude heen gezet dus zonder te formateren omdat ik 80 gig aan belangrijke dingen op mij schijf heb staan normaal ga dit altijd goed nu is het probleem da ik al die bestanden niet kan trug vinden windows werkt wel en er sta da die 80 gig nog steeds in gebruik is da vind ik dus raar want dan moet het ergens op mij schijf staan ik zoeken zoeken en nog een zoeken kan het niet trug vinden terwijl het wel op de schijf moet staan omdat da ook is wa in gebruik is wie kan mij helpen om deze verborgen bestanden trug te vinden groeten patje

Hallo Patje,

Welkom op helpmij.
Niet alleen je bestanden zijn zoek, ook je punten, hoofdletters en komma's schijnen niet meer te werken vrees ik. Of heb je last van een dyslectisch toetsenbord. Als je je vraag duidelijk stelt zullen meer mensen de moeite nemen om deze serieus te nemen.

Dan over je probleem:

Stonden deze bestanden in je map 'mijn documenten' voordat je windows opnieuw installeerde?

Kijk daar eerst eens met je verkenner.

Je bestanden staan normaal gesproken hier:

C:/documents and settings/gebruikersnaam

Asl je daar je oude gebruikersmap ziet zul je deze map moeten aanpassen zodat deze toegankelijk wordt voor je.

Dat doe je door met je rechtermuisknop op de map te klikken en dan bij het tabblad beveiliging (onder eigenschappen) de eigenaar naar Administrator te veranderen. Zo kun je weer bij je bestanden.

Laatst bewerkt:
Maak daar maar liever van: administrators ipv. administrator

Voor een uitgebreidere instructie, kijk even hier

Tijs.

reactie op commas en punten.

Nou nee mij mij toetsenbord is niet stuk.
Da komt omdat ik redelijk grote vingers heb dan duurt het heel lang om iets te typen.
Daarom was ik de punten en kommas vergeten,Is makelijker vind ik
Om trug te komen op jou verhaal.
Het stond allemaal op mij buroblad,
Daar stond een map met de naam mijn bestanden.
Ik heb elke map die ik in windows kon vinden onderzocht.
Ik kan die map nergens meer trug halen.
Ik heb een paar maanden geleden ook een cras van windows gehad.
Toen had ik ook dezelfde windows geinstaleerd,
Op de zelfde manier als ik het nu heb gedaan.
Toch had ik toen al mij bestanden nog.
Ik kan wel overal mij programmas trug vinden die ik hiervoor gebruikte,
Mischien weet jij een oplossing?
Jij hebt gelijk zal voortaan wel commas en al die dingen gebruiken.
Is iets netter vriendelijke groet.
Patje.

Uhm... De tips zijn duidelijk, lijkt me:
Kijk eerst in de C:\Documents and Settings map
Zet daar de weergave op Details.
Kijk of je er mappen ziet staan met een wijzingsdatum van vóór je herinstallatie.
Kijk of je dan in die gevonden mappen kunt komen.
Kom je er niet in (Toegang geweigerd melding of dergelijke), voer de instructie uit om Eigenaar te worden van die map(pen).

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan