Help ter plaatse

Status
Niet open voor verdere reacties.

AKSCC

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2008
Ik weet niet of dit soort vragen toegestaan is, maar om een probleem die mij al weken plaagt definitief opgelost te krijgen ben ik op zoek naar een niet commerciele ervaren MS Access gebruiker in de regio Zuid Limburg die mij door een avond met mij samen te werken kan helpen.

Het betreft hier het geven van hulp en uitleg over het koppelen van een aantal bestanden en het invoegen van sub-formulieren.

Reacties met beschikbare data zie ik graag tegemoet.

Bvd

Met niet commercieel bedoel je gratis?
waarom zou je je beperken met een avondje terwijl je hier al je vragen kwijt kan op ieder moment van de dag 7 dagen per week?

We helpen je graag vanachter de PC. als ik ervoor moet rijden is mijn niet commerciele tarief €75,- per uur.

Dus: wat is het probleem?

Share & Enjoy!

En nu weer terug tot de kern van het probleem.

Huijb

Bedankt voor je vraag. De kern van het probleem is dat ik hulp nodig heb om een simpele database op te zetten, met name bij het koppelen van tabellen. Gelet op mijn beperkte ervaring is hulp of afstand een optie, ik vrees echter dat de tips/adviezen die ik dan ontvang eerder tot nieuwe vragen dan tot oplossintgen leiden. Dat ik ook de reden dat ik graag in contact wil komen met iemand die een avond beschikbaar heeft op mij op weg te helpen. Dit biedt de mogelijkheid om vragen die volgen direct te bespreken en snel tot een oplossing te komen.

Huijb

Bedankt voor je vraag. De kern van het probleem is dat ik hulp nodig heb om een simpele database op te zetten, met name bij het koppelen van tabellen. Gelet op mijn beperkte ervaring is hulp of afstand een optie, ik vrees echter dat de tips/adviezen die ik dan ontvang eerder tot nieuwe vragen dan tot oplossintgen leiden. Dat ik ook de reden dat ik graag in contact wil komen met iemand die een avond beschikbaar heeft op mij op weg te helpen. Dit biedt de mogelijkheid om vragen die volgen direct te bespreken en snel tot een oplossing te komen.
En het antwoord hierop heeft Guus2005 je al gegeven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan