call of duty 5 werkt niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

112mark

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2008
Hallo,

Ik heb het spel call of duty 5 (world at war) geinstalleerd.
Maar als ik nu in het menu op solo druk en dan op new game dan kan je de moeilijkheids graad kiezen.

Het maakt niet uit op welke van de 4 ik klik hij start dan niet op, hij gaat elke keer als ik er op een klik gewoon weer terug naar het menu.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Ik heb al de nieuwe pach gedownload en m'n direct X geupdated maar niets werkt.

alvast bedankt.

Gr mark.

Ben je er zeker van dat je het spel op jou pc kan draaien? Oftewel, voldoet jou pc aan de eisen van het spel?

Kijk even hier: www.canirunit.com

Zoek het spel daar op in de lijst en klik op de button. Vervolgens word je pc getest tegen de eisen van het spel en krijg je een resultaat te zien. Plaats dat resultaat hier, echter niet via de link! Wij kunnen jou resultaat niet aflezen, want deze is verbonden aan jou pc.

Laatst bewerkt:
Hier in de bijlage zit het screenshot wat eruit kwam.

Bijlagen

• resultaat.JPG
    resultaat.JPG
    97,5 KB · Weergaven: 75
Hé 112Mark
Ik heb het volgende gedaan (bij vista)
Zal bij Xp niet veel verschillen, denk ik

ga naar:

C: \Users \112MarkGebruikersnaam \Application Data(verborgen) \Local \Activision \CoDWaw \players(zelfmaken?) \profiles(zelfmaken?)
verborgen = verborgen bestanden weergeven
Als de map players er niet is moet je hem zelf aanmaken, geldt ook voor de map profiles
.

In die profiles map maak je de map 112Mark

Nu open je kladblok en type daarin 112Mark
Kladblok opslaan. (linksboven bij bestand kies je opslaan)
Als bestandsnaam type je Active
Als je dit gedaan hebt heb je dus een kladblokbestandje genaamd Active
Deze knip je en plak je in je profiles map waar je dus ook de map 112Mark in hebt gemaakt.

Daarna start je CoDWaW op waarschijnlijk loopt hij de eerste keer vast.
Daarna weer opnieuw opstarten en hij doet 't weer

Laatst bewerkt:
zelfde probleem

hier hetzelflde probleem als 112Mark.

Ik gebruik hier gewoon XP en kan helemaal geen map Application Data vinden. Waar moet de map Players\Profiles komen te staan dan??

Alvast bedankt,

hier hetzelflde probleem als 112Mark.

Ik gebruik hier gewoon XP en kan helemaal geen map Application Data vinden. Waar moet de map Players\Profiles komen te staan dan??

Alvast bedankt,

Heb je de tip goed gelezen en je verborgen bestanden zichtbaar gemaakt?

Bij Xp:

C: Documents and Settings \je gebruikersnaam \Local Settings(verborgen) \Application Data(verborgen) \Activision \CoDWaW \players \profiles\

Bij xp is de map Local Settings als eerste verborgen, dus je verborgen bestanden weergeven moet je zoals Lita112 al zegt zeker aanvinken.

verborgen bestanden: geopende map C of iedere map kijk dan linksboven bij \Extra, dan \mapopties, \weergave en zie daar onder geavanceerde instellingen(verborgen enz)

Laatst bewerkt:
oke ik heb nu de application data map zichtbaar gemaakt. Vervolgens staat er geen map Activision???

Doe ik nu nog steeds wat verkeerd??

alvast bedant voor de reacties

groeten

Het is inmiddels gelukt!! Even opnieuw geinstalleerd en er staat wel een mapje in Applicaiton Data.

Bedankt voor de uitleg!!!

groeten,

Hallo, ik heb het zelfde probleem, ik het dat ook gedaan. maar hij doet het nog niet.
Dan kom ik weer in het menu!:evil:
En bij mulitiplayer kan het ook niet want staat er rechtsboven ofline. en als ik online ga geeft ie error..:confused: who can help me?

hoi ik heb ook een probleem met cod 5 als ik singleplayer/coop wil doen zegt ie dat ik de cd er in in moet doen maar die heb ik erin weet iemand wat ik moet doen??
alvast bedankt

Hallo, ik heb het zelfde probleem, ik het dat ook gedaan. maar hij doet het nog niet.
Dan kom ik weer in het menu!:evil:
En bij mulitiplayer kan het ook niet want staat er rechtsboven ofline. en als ik online ga geeft ie error..:confused: who can help me?

het raare aan mijn prob is ik kan mp opstarte maar sp nie??:confused::confused:

vista
asus en9500gt
asus p5g41t-m lx

Topics die in 2008 gestart zijn mogen met rust gelaten worden, deze zijn niet actueel meer. Tevens is het mee liften in iemand zijn / haar topic niet toegestaan.

slotje.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan