Browser game

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frats

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 nov 2008
Hai,

Nou weet ik dus niet of dit is toegestaan, en ik kan geen PM sturen aan de mods omdat ik geen verenigingslid ben, dus ik zet het hier maar gewoon ff neer :)
Mocht het niet de bedoeling zijn; dan mag het weer weggehaald worden met mijn excuses ;)

Maar ik werk dus voor een bedrijf dat browsergames maakt, en we zitten nu in de Beta met onze nieuwe game en ik ben best trots op mijn werk, dus ik wilde het graag laten zien aan de liefhebbers :)

Registratie en spelen is gratis, overigens.

www.torpia.com

ziet er mooi uit.
maar de plaatjes zijn veel mooier dan bij die anderen maar er zijn er al zoveel

zelf net begonnen met spelen maar een vraag... hoe krijg ik grondstoffen zoals hout ect.. ik kan alleen jagershut enzo bouwen en mijn grondstoffen raken dus een keer op

ow ik doe een een rondleiding door het spel

maar hij gaat niet verder... als ik een jagers hut heb gebouwt

ik heb al waar ik hout enzo krijg..

nu weer misschien beetje dom maar zet net zoals in het spel tribal wars verkenners ofzoiets in... spionnen dan weet je ongeveer hoeveel de tegenstander heeft met aanvallen want anders als jij hem met heel veel aanvalt en dat hij ook heelveel heeft ben jij het kwijt.. en misschein een muur ofzo of missieposten kwenie

Laatst bewerkt:
Ziet er prachtig uit!!!

Alleen krijg ik in IE7 altijd een fout-icoontje op de statusbalk. Als ik daarop dubbelklik krijg ik dit venstertje te zien:
fout.jpg

Heb ik ook. Op elke pagina zegt die dat er een fout zit. Maar volgens mij doet die het wel gewoon goed!

Jep! Ik ben nog maar pas begonnen met spelen, en overal die foutmelding, maar tot nu toe zonder enig probleem om verder te gaan:)

Ik zal de foutmelding iig doorgeven, eens zien of we er wat aan kunnen doen :)

Ben blij dat jullie het spel leuk vinden ;)

Overigens kun je fouten beter melden op het interne forum natuurlijk.

Als ik vragen mag, wat heb jij precies gedaan aan het spel?

Eh, vanalles.

Naast conceptuele dingen zoals de spelbalans, heb ik geprogrammeerd aan het combat systeem, een groot deel van de gebouwen opgezet, heb ik het grondstoffen model gemaakt, het nieuwe settings scherm gedaan en nog wat kleine dingetjes :)

O, leuk!

En hij geet af en toe ook teksten weer in het engels! Voor al bij de gebouwen die er pas bij gedaan zijn!

ja dat is rottig en doe er een goede handleiding bij of turteal(ofzo een handleding die je spelende wijs doet) dat is zeer handig.....

Kijk ook eens naar dit citaat:
....Overigens kun je fouten beter melden op het interne forum natuurlijk....
En met 'interne forum' wordt natuurlijk het forum van het spel zelf bedoeld hé...
IK ben er al een tijdje mee bezig hoor :D
Die taalfouten zijn ze volop aan't verbeteren :thumb:

Ik heb me al aangemeld voor de 'speciale' test server...:thumb:

Iedereen die geholpen heeft met testen; hartelijk bedankt!

We zijn vanaf vandaag officieel live en het was niet gelukt zonder de hulp van de mensen van dit forum die even mee kwamen helpen :)

Ziet er zeer nice uit :thumb:

Kan ik ergens technische info vinden over hoe zo een game in elkaar zit? Ben niet van plan om iets dergelijks te maken ofzo, maar lijkt me zeer interesant om toch in grote lijnen iets over te weten :)

Toll, erg mooi.

Zover ik kan zien is dit php (neem ik aan), javascript, css.

:thumb:

Ziet er zeer nice uit :thumb:

Kan ik ergens technische info vinden over hoe zo een game in elkaar zit? Ben niet van plan om iets dergelijks te maken ofzo, maar lijkt me zeer interesant om toch in grote lijnen iets over te weten :)

We maken gebruik van Kohana (een PHP framework) :)

Daarmee kun je vrij makkelijk controllers en methodes aanmaken waardoor links automatisch doorverwijzen naar bepaalde functies in je systeem.

Daarnaast beslaat de hele game 168.882 regels PHP code, dus het is vooral gewoon veel werk om alles goed, efficient, en netjes te doen :P

Veel OO-werk, veel design patterns goed toepassen, en veel in de gaten houden dat dingen niet nodeloos veel tijd kosten :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan