MSN mesenger

Status
Niet open voor verdere reacties.

menno890

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2008
Hallo,
Ik heb al lang geleden MSN geinstaleert ging altijd prima.
Tot op een keer hij aangaf: Service niet Bescikbaar.
Dat heb ik een week geprobeerd, toen heb ik MSN opnieuw geinstaleert. Dat ging eerst niet goed. ik kon alles downloaden behalve Mesenger, wel foto gallery enzo.
Dus ik bleef proberen, maar steeds niet. Toen probeerde ik MSN 9.0 BETA, DAT LUKTE! alleen kon ik weer niet inloggen :confused:.
Toen heb ik die verwijderd. alleen nu kan ik het niet meer downloaden, Zou iemand me alstublieft willen helpen??? Ik heb het echt nodig!
GrTjZz Menno
:thumb:

heb je een illegale windows xp licentie?

dan wil hij nog wel eens moeilijk doen.

Msn

Nee ik heb een legalle, maar er is nog iets. Ik kan mijn mail niet meer openen!!! Dat ging altijd via: Windows Live Mail, als ik dat nu opstart geeft dat ding aan dat de agenda beschadigt is, ik wou MSN enzo verwijderen maar drukte anuleren... nu kan ik me mail niet openen.
Ik heb het via Outlook Express geprobeert, dat starte op!
Alleen heeft ie daar mail van 2007 en NIET mijn mail van nu die mail is heel belangrijk. ALSTUBLIEFT help!

Hey Menno,

als je avg antivirus opent kom je op het scherm beveiligingscomponenten en overzicht.
dubbelklik op webshield en haal het vinkje weg bij inschakelen webshield dan wijziging opslaan en dan probeer messenger nog eens te openen.
bij mij ging t, hopelijk bij jou ook! succes!

Hey Menno,

als je avg antivirus opent kom je op het scherm beveiligingscomponenten en overzicht.
dubbelklik op webshield en haal het vinkje weg bij inschakelen webshield dan wijziging opslaan en dan probeer messenger nog eens te openen.
bij mij ging t, hopelijk bij jou ook! succes!

Ik zie geen webshield, heb AVG 7.5 welke moet ik openen: controle centrum of testcentrum

Hey M,

ik heb versie 8.0 weet niet zeker hoe dat met 7.5 zit iig in het overzicht waar alles staat zoals e mailscanner, antivirus, antispyware, updatebeheer enz...daar moet ook webshield ergens tussen staan. good luck!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan