Adobe Flash

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0225

Inventaris
Lid geworden
24 mrt 2001
Ik heb even zitten wikken en wegen of ik dit topic in de memberschat zou starten, dan wel hier waar ik nu post.

Reden is dat ik enerzijds op zoek ben naar mensen met een soortgelijk probleem en anderzijds omdat het een normaal softwareprobleem lijkt te zijn.

Waar gaat het om?
De laatste paar weken (vanaf even voor de kerst of zo) liep zeer regelmatig mijn Teletekst op de pc vast. Verder liep eigenlijk geen enkele andere site vast, alleen Teletekst en dan ook nog eens random. Soms kon ik 7 pagina's bekijken en aanklikken, een andere keer niet eens de eerste of IE zat al weer vast.

Na ruim 2 weken van puzzelen en wat Googlen dénk ik de oorzaak te weten. Ik heb de indruk dat het bij mij is opgelost maar 100% zeker weet ik het nog niet.

Daarom ben ik zéér benieuwd of er meer mensen zijn bij wie IE sinds een week of twee of zo soms vastloopt. Als mijn theorie klopt, dan moet bij vele mensen IE sinds kort regelmatig vastlopen.

Ik ben vooralsnog zeer benieuwd of er in Nederland en / of België mensen zijn bij wie IE regelmatig vastloopt (op één of meerdere sites).

Ik heb middels Google ontdekt dat iig in één Europees land sinds de Kerstdagen daar bij vele users IE op één of meerdere sites vastloopt.

Sinds ik Adobe Flash 10+ / Shockwave heb verwijderd van mijn systeem (da's nu een half uur geleden) kan ik binnen Teletekst weer naar hartelust klikken, zónder dat IE vastloopt.

[edit] deze edit is van 6 januari 08.25 uur. IE draait inmiddels al weer 2 dagen 101% probleemloos. Het was dus bij mij dé oplossing. Nu maar wachten op Flash / Shockwave 11 en hopen dat de bug eruit is gehaald) [end edit]

Laatst bewerkt:
Dit hielp allezins niet voor mijn probleem.
Opvallend is wel dat bij mij het probleem zich telkens op dezelfde sites.
Ook raar is dat als ik op een link druk naar een bepaalde site, is het van dat, maar als ik diezelfde site zelf intyp in url balk, gaat het zonder probleem.
En het begint serieus mijn voeten uit te hangen, ik denk dat ik toch maar overstap op firefox.

En je weet heel zeker dat je flash uit Software hebt verwijderd? Kijk eens onder invoegtoepassingen in Explorer of íe daar nog staat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan