bluescreen
Gebruiker
- Lid geworden
- 11 jan 2009
Beste medecomputergebruikers,
Ik heb een probleem waar ik als ik wil echt gek van kan worden.
Sinds 11 november jl. krijg ik ik als ik m'n HP Pavilion 9860ed laptop in slaapstand zet of als ik even m'n werkplek (10minuten-3uur) verlaat en weer naar m'n beeldscherm kijk een BSOD. :shocked:, waarna de laptop opnieuw wordt opgestart.
Ik heb het zelf geprobeerd op te lossen, maar niets lijkt te helpen. Ik heb de support site van Microsoft bezocht en verschillende kb's geinstalleerd waarna ik de melding krijg "deze update geldt niet voor uw systeem". Ik heb gelezen dat het aan de drivers kan liggen, maar heb volgens mij wel up-to-date drivers volgens de website van HP.
Dit is een gedeelte van het foutenrapportage:
Probleem met handtekening
Naam van probleemgebeurtenis: BlueScreen
Versie van besturingssysteem: 6.0.6001.2.1.0.768.3
Landinstelling-id: 1043
Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem (sommige bestanden zijn mogelijk niet meer beschikbaar)
Mini120908-01.dmp
sysdata.xml
Version.txt
Waarschuwing: Het openen van een kopie van deze bestanden kan schadelijk zijn voor uw computer als een virus of een ander beveiligingsprobleem het probleem veroorzaakt.
Extra informatie over het probleem
BCCode: 9f
BCP1: 00000003
BCP2: 8417D6B0
BCP3: 85EE7030
BCP4: 84A618B0
OS Version: 6_0_6001
Service Pack: 1_0
Product: 768_1
Dus kb-updates helpen niet, een beschikbare hotfix helpt niet en drivers updaten lijkt ook niet te helpen...
Hoe moet ik dit aanpakken, denken jullie??
Als ik trouwens m'n laptop formatteer...gaat dit probleem dan weg?
Ik heb een probleem waar ik als ik wil echt gek van kan worden.
Sinds 11 november jl. krijg ik ik als ik m'n HP Pavilion 9860ed laptop in slaapstand zet of als ik even m'n werkplek (10minuten-3uur) verlaat en weer naar m'n beeldscherm kijk een BSOD. :shocked:, waarna de laptop opnieuw wordt opgestart.
Ik heb het zelf geprobeerd op te lossen, maar niets lijkt te helpen. Ik heb de support site van Microsoft bezocht en verschillende kb's geinstalleerd waarna ik de melding krijg "deze update geldt niet voor uw systeem". Ik heb gelezen dat het aan de drivers kan liggen, maar heb volgens mij wel up-to-date drivers volgens de website van HP.
Dit is een gedeelte van het foutenrapportage:
Probleem met handtekening
Naam van probleemgebeurtenis: BlueScreen
Versie van besturingssysteem: 6.0.6001.2.1.0.768.3
Landinstelling-id: 1043
Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem (sommige bestanden zijn mogelijk niet meer beschikbaar)
Mini120908-01.dmp
sysdata.xml
Version.txt
Waarschuwing: Het openen van een kopie van deze bestanden kan schadelijk zijn voor uw computer als een virus of een ander beveiligingsprobleem het probleem veroorzaakt.
Extra informatie over het probleem
BCCode: 9f
BCP1: 00000003
BCP2: 8417D6B0
BCP3: 85EE7030
BCP4: 84A618B0
OS Version: 6_0_6001
Service Pack: 1_0
Product: 768_1
Dus kb-updates helpen niet, een beschikbare hotfix helpt niet en drivers updaten lijkt ook niet te helpen...
Hoe moet ik dit aanpakken, denken jullie??
Als ik trouwens m'n laptop formatteer...gaat dit probleem dan weg?

Laatst bewerkt: