hacker

• Onderwerp starter Onderwerp starter sax
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

sax

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2001
ikdenk dat ik een hacker binnen mijn computer heb. hoe raak ik die kwijt/

/?

heel hard schreeuwen!

Haha nee.. ik denk dat het gewoon een virus of spyware is. Zoek maar is op dit forum, naar spyware en je komt veel programma's tegen die dit verwijderen.

Maar waarom denk je dat er een hacker in je pc zit?

Hallo,

Ik had bijvoorbeeld een document open, verschijnen er plotseling letters. Ik typ wat in op de adresbalk en zie de letters zo verdwijnen. Schermen worden geopend en gesloten terwijl ik niets doe...

Ik probeer nu bovenstaand advies op te volgen.
....

klinkt alsof je kennismaakt met de sublieme software die windows heet :eek:
heb je toevallig iets met extern bureaublad aanstaan op je pc? voor beveiligingsredenen, zorg dat dit uitstaat of zet er een heel sterk wachtwoord achter. let ook op je firewall!!!

Help.

Ik heb een netwerk via Fritzbox van xs4all. Ik heb geen verbinding met de Fritzbox, kabel uit de Fritzbox. Toch komen flarden van zinnen die mijn dochter op een andere computer (binnen het netwerk) maakt, letterlijk bij mij in een net geopend Worddocument.
Wie weet hoe dit kan???????

klinkt alsof je kennismaakt met de sublieme software die windows heet :eek:
heb je toevallig iets met extern bureaublad aanstaan op je pc? voor beveiligingsredenen, zorg dat dit uitstaat of zet er een heel sterk wachtwoord achter. let ook op je firewall!!!

Wat bedoel je met extern bureaublad??

gebruik je draadloze toetsenborden/muizen? zo ja, zet ze wat verder van elkaar af, zet een setje op een andere frequentie of doe opnieuw connecten met je setje.

De hacker is waarschijnlijk mijn eigen dochter!!! Alles wat zij via/op MSN intypt zie ik op mijn scherm verschijnen. Of in een document in Word of in de adresbalk. Ook schermen worden opgeroepen. Er worden ook instellingen gewist.Er is iets met delen of zo of verbinding die constant open staat. Ik kan het niet vinden. Wie kan me helpen?

gebruik je draadloze toetsenborden/muizen? zo ja, zet ze wat verder van elkaar af, zet een setje op een andere frequentie of doe opnieuw connecten met je setje

gebruik je draadloze toetsenborden/muizen? zo ja, zet ze wat verder van elkaar af, zet een setje op een andere frequentie of doe opnieuw connecten met je setje

Bedankt Piet20.

Ik heb de hacker gevonden. Was dus mijn dochter. Bedankt voor je tip.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan