Eenvoudig Backup Programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

catman

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Beste Computervrienden,

ik ben op zoek naar een eenvoudig programma dat voor mij automatisch op vooraf ingestelde dagen/tijden de map "Mijn Documenten" Backupped.

Ik hoef geen image te maken aangezien die al op mijn HP computer staat. Ik heb Norton Ghost 14 gebruikt en True Image 11 en 2009.

Ik wil wel graag de mogelijkheid hebben om in de backup map bepaalde documenten terug te vinden, dus geen backup die gecomprimeerd is of versleuteld of i.d. .

Ik hoor het graag van jullie.

Groet,
Catman :thumb:

Hoi,

Syncback is dan voor jou de oplossing. kan je helemaal een planning bij instellen in zet het keurig weg zoals het ook in je documenten staat.

Synckback

Ik gebruik het zelf ook........

@arnens

mag ik ff inbreken?
is het dan zo met dit progje van je dat je nog keuzes kunt maken met WAT ie backupped?
een voorbeeld:foto's van iemand staan in een aparte map op E.nu wil ik die naar een externe schijf zetten.kan ik die keuze maken?en zo ja?voegt ie dan alleen nieuwe foto's toe of pakt ie dan alles weer?

is er een nederlandse uitleg voor te vinden voor dit progje?

wellicht heeft de ts hier ook iets aan?

Laatst bewerkt:
Hallo Arnens,

ik heb het programma gedownload, ziet er heel goed uit. Voor wat ik zien kan tot nu toe is het programma inderdaad prima geschikt voor mij. Ik ga hem eens op m'n gemak instellen.
Hartelijk bedankt!!!!

Catman :thumb:

@arnens

mag ik ff inbreken?
is het dan zo met dit progje van je dat je nog keuzes kunt maken met WAT ie backupped?
een voorbeeld:foto's van mij staan in een aparte map op E.nu wil ik die naar een externe schijf zetten.kan ik die keuze maken?en zo ja?voegt ie dan alleen nieuwe foto's toe of pakt ie dan alles weer?

is er een nederlandse uitleg voor te vinden voor dit progje?

wellicht heeft de ts hier ook iets aan?

je kan zelf bepalen welke mappen en partities je wilt backuppen.
en je kan instellen dat de eerste keer alles gebackupt wordt en daarna alleen de nieuwe dingen erbij geschreven worden.

helemaal mooi:thumb:

precies wat ik voor een vriendin van me zocht die veel fotografeerd en alles voor zekerheid ook extern wilt zetten

thanks

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan