Timothy271
Gebruiker
- Lid geworden
- 12 sep 2008
hej ik zit met een klein probleem met men drivers
ik hoop dat ik hier juist zit.
Ik heb Win7 geinstalleerd, de videokaartdrivers enal geinstalleerd...
nu staat er bij device manager een tab other devices
en daaronder staat multimedia audio controller
en unknown device.
Het enigste wat op de laptop niet macheert is de audio, en internet, ik kan geen draadloze netwerken vinden... heb een keer troubleshoot gedaan, en dan sprak die over dat draadloze netwerken zoeken uitgeschakeld staat:s Maar dat knopje vanvoor werkt nog eens niet dus daar ligt het niet aan.
Ik denk dat ik dus nog een audiodriver en netwerkdriver of modemdriver nodig heb. Zoneiet verbeter me dan he
Met pc wizard heb ik het audio apparaat gevonden nl: ixpSB400 AC'97 Audio Controller
bij netwerk staan er 2 netwerkkaarten:
Broadcom 802.11g Network Adapter
Realtek RTL 8169/8110 Family PCI Gigabit Ethernet NIC (NDIS 6.2)
Het gaat om een Acer Aspire 3020
Kan iemand me met dit probleem helpen? de link voor die specifieke drivers doorgeven? want audio is toch wel belangrijk en internet ook
dankje
Groetjes Timothy
ik hoop dat ik hier juist zit.
Ik heb Win7 geinstalleerd, de videokaartdrivers enal geinstalleerd...
nu staat er bij device manager een tab other devices
en daaronder staat multimedia audio controller
en unknown device.
Het enigste wat op de laptop niet macheert is de audio, en internet, ik kan geen draadloze netwerken vinden... heb een keer troubleshoot gedaan, en dan sprak die over dat draadloze netwerken zoeken uitgeschakeld staat:s Maar dat knopje vanvoor werkt nog eens niet dus daar ligt het niet aan.
Ik denk dat ik dus nog een audiodriver en netwerkdriver of modemdriver nodig heb. Zoneiet verbeter me dan he

Met pc wizard heb ik het audio apparaat gevonden nl: ixpSB400 AC'97 Audio Controller
bij netwerk staan er 2 netwerkkaarten:
Broadcom 802.11g Network Adapter
Realtek RTL 8169/8110 Family PCI Gigabit Ethernet NIC (NDIS 6.2)
Het gaat om een Acer Aspire 3020
Kan iemand me met dit probleem helpen? de link voor die specifieke drivers doorgeven? want audio is toch wel belangrijk en internet ook

Groetjes Timothy