Audio en netwerk driver???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Timothy271

Gebruiker
Lid geworden
12 sep 2008
hej ik zit met een klein probleem met men drivers
ik hoop dat ik hier juist zit.
Ik heb Win7 geinstalleerd, de videokaartdrivers enal geinstalleerd...
nu staat er bij device manager een tab other devices
en daaronder staat multimedia audio controller
en unknown device.

Het enigste wat op de laptop niet macheert is de audio, en internet, ik kan geen draadloze netwerken vinden... heb een keer troubleshoot gedaan, en dan sprak die over dat draadloze netwerken zoeken uitgeschakeld staat:s Maar dat knopje vanvoor werkt nog eens niet dus daar ligt het niet aan.

Ik denk dat ik dus nog een audiodriver en netwerkdriver of modemdriver nodig heb. Zoneiet verbeter me dan he ;)

Met pc wizard heb ik het audio apparaat gevonden nl: ixpSB400 AC'97 Audio Controller
bij netwerk staan er 2 netwerkkaarten:
Broadcom 802.11g Network Adapter
Realtek RTL 8169/8110 Family PCI Gigabit Ethernet NIC (NDIS 6.2)

Het gaat om een Acer Aspire 3020

Kan iemand me met dit probleem helpen? de link voor die specifieke drivers doorgeven? want audio is toch wel belangrijk en internet ook ;) dankje

Groetjes Timothy

weet het

je moet ook de lanchmanager downloaden, die bevatten hotkeys voor je schakelaars, ik hoop je te hebben geholpen!:thumb:

je moet ook de lanchmanager downloaden, die bevatten hotkeys voor je schakelaars, ik hoop je te hebben geholpen!:thumb:

Ik ben weer wat wijzer geworden.
De audio driver was perfect geinstalleerd, maar blijkbaar was om een of andere reden de draad van de boxen doorgesmolten
en wat betreft het netwerk.
Ik heb DEZELFDE driver geinstalleerd maar dan met als OS Vista en XP en daar werkt die perfect.. Dus het probleem zal zich bij Windows 7 liggen ;)

groetjes en bedankt voor de hulp

drivers

hallo,

ook ik heb een aspire 3020. ik heb ook windows 7 geinstaleerd maar ook ik krijg het niet voor elkaar om een internet verbinding te krijgen het oranje knopje aan de voor kant van de laptop knippert niet. ik heb wel launch manger geinstaleerd maar ik krijg het gewoon niet voor elkaar zou iemand mij kunnen vertellen met welke driver en waar je die kan krijgen je het wel voor elkaar krijgt

groetjes chris

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan