Driver (voor WLAN,vista) branden op xp pc?

Status
Niet open voor verdere reacties.

truusje23

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2008
Ik zou willen weten of ik met een xp pc, een driver zou kunnen branden voor vista? Ik heb Windows Vista opnieuw geinstaleerd, maar heb geen kopie of iets van die drivers gemaakt, dus nu doet mij WLAN het niet meer als ik dan naar stuurprogamma s ga, vind die in mijn laptop zelf een driver van toshiba, maar die pakt die niet, Neem aan dat die niet werkt ,bij apparaatbeheer, staat daar ook een geel driehoekje met uitroepteken,dus misschien te oud en moet die up-ge-date worden, alleen kan dat niet, want heb geen i net op die laptop,(Want dan zou ik zelf gwn die driver op toshiiba site downloaden,)Nou ik hoopp dat ik hier goed zit en iemand mij kan helpen?

kun je de .exe van de driver (of de map die je op je xp-systeem hebt gedownload) niet via een usb-stick overbrengen? Misschien dat het zo makkelijker gaat.

Je kunt gewoon met je pc alle drivers downloaden die je wilt en dan b.v. op usb stick of cd zetten en dan zo gebruiken in je laptop

Nou heb hier alleen een mini laptop, dus daar zit geen disc in ,maar een buurvrouwtje heb toen geprobeerd het bestand te downloaden maar ja omdat zij op een siemens pc xp zat en die driver van toshiba vista. lukte het volgens haar niet, vind zo erg , alles goed alleen geeft die ineens geen netwerken meer.

nee,. maa ja als dat zou werken zou ik m eventueel kunnen kopen alleen is de vraag, kan zij dat wel op haar pc

Met welke pc je download en met welke windows versie je dat doet, is totaal niet van belang. Zolang je maar alleen installeert op pc/laptop waarvoor de driver bedoeld is.

Ook geen mobiele telefoon oid?

Met welke pc je download en met welke windows versie je dat doet, is totaal niet van belang. Zolang je maar alleen installeert op pc/laptop waarvoor de driver bedoeld is.

Ook geen mobiele telefoon oid?

Ja dat is m ik kan niet op i net met mijn eigen laptop. Als ik netwerken zoek geef hij niks aan. (zit nu op een andere en die doet t gwn) Dus als ik dan naar stuurprogammas ga kan ik die netwerkadapter hetStuurprogamma . niet bijwerken. Hij pakt m niet, neem aan dat die gwn standaard is wan er staan een heleboel , En er blijf een waarschuwings uitroeptekentje staan

Geef eens de volledige naam en typenummer van de laptop waarvan je de driver mist!

Ok, da's duidelijk.
En met wat voor pc/laptop zit je NU op internet??

(doe even rustig aan, dan komen we er samen wel uit!)

Ok, da's duidelijk.
En met wat voor pc/laptop zit je NU op internet??

(doe even rustig aan, dan komen we er samen wel uit!)

Nou ik hoop t want sta op punt om m door t raam te gooie, Das volgend probleem zit nu op een medion akoya e1210 (zonder disc natuurlijk 0 dus hier kan ik weer niet meer branden,.(nu heb ik een buurvrouw die zogenaamd ook t een en ander weet niet dus net als ik, maar die heeft een siemens pc met xp) Dus ja,,,,,

Het is toch echt allemaal niet zo ingewikkeld.

Je kunt OP ELKE PC en MET ELKE windows-versie de driver voor je laptop bij Toshiba downloaden. Die dan op cd, usb stick, mp3 speler of wat dan ook zetten.
Dat in de Toshiba laptop steken en daar de setup uitvoeren (de driver installeren)

Ok op cd dus , hoef niet eens dvd, Dus wel gwn opslaan en dan weer branden op cd, Ja zij had t over dat die aangaf dat ze een ander besturingsysteem had'? Ja het is nu al 3 4 dagen zo, word er gek van zeg. Hoop dat dat het dan wel doet, Elk geval bedankt voor de moeite!

Het is toch echt allemaal niet zo ingewikkeld.

Je kunt OP ELKE PC en MET ELKE windows-versie de driver voor je laptop bij Toshiba downloaden. Die dan op cd, usb stick, mp3 speler of wat dan ook zetten.
Dat in de Toshiba laptop steken en daar de setup uitvoeren (de driver installeren)

Kan je op een mp3 speler ook dat soort software zetten? Ligt het er dan gwn aan of er genoeg ruimte op die mp3 speler zit? Ok ga ik even kijken of die driver niet heel groot is

Zo moet het werken, bij downloaden NIET uitvoeren maar gewoon opslaan, dan op cd, cd in laptop en dan wel uitvoeren.

Succes!

Kan je op een mp3 speler ook dat soort software zetten? Ligt het er dan gwn aan of er genoeg ruimte op die mp3 speler zit? Ok ga ik even kijken of die driver niet heel groot is

Zal best wel passen denk ik

Zooo nou heb een mp3 speler gevonder gedownload erop gezet hijs nu aan het uitpakken, hoop het zooo... Bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan