Foutmelding bij installatie beveiligingsupdate

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robertusje

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2007
Ik heb via systeemherstel mij laptop moeten repareren.
Nu krijg ik echter steeds de melding dat de volgende update niet geïnstalleerd kan worden.
KB954430: Beveiligingsupdate voor Microsoft XML Core Services 4.0 Service Pack 2

Heeft iemand een idee wat ik nu moet doen?

Hoeft niet,heb je toevallig Kodak software op je pc staan? Die installeert blijkbaar een verouderd dll bestand en dan krijg je dezelfde problemen,de oplossing volgens 'n forum was de software te deïnstalleren,toen was 't probleem verholpen.Maar 't kan ook nog iets anders zijn hoor,kijk nog ff verder.
Hier http://forums.techarena.in/windows-update/816894.htm kun je ook ff kijken hier staat hoe je de gewraakte dll kunt verwijderen.
Wat ik ook vaak ben tegengekomen is de update handmatig te downloaden,dat schijnt in veel gevallen 't probleem te verhelpen.
Hier kun je hem evt. downloaden.Wat je ook kunt doen,zet automatische updates uit en ga naar microsoft update en kies voor aangepast en schakel desbetreffende update uit(deze update niet meer weergeven) dan ben je in ieder geval van die vervelende meldingen en het aanbieden ervan af.Naderhand kun je dan altijd nog uitzoeken hoe en wat en of je hem wel überhaupt nodig hebt ofwel een hogere versie wil installeren.Ikzelf kreeg foutmeldingen bij NetFrameWork 3.0 en heb 'm niet geïnstalleerd en ik ben nog steeds gelukkig.

Laatst bewerkt:
Bedankt, ik ga het vanavond proberen.
Ik heb er geen Kodak op trouwens.

Er lukt niets.
Bij handmatig downloaden krijg ik bij installeren dat de:

The feature you are trying toi use is on a netwerk resource that is unavailable

Maar heb ik die update niet nodig dan want ik dacht dat die te maken had met een lek in internet explorer?

Het is opgelost alleen kan ik Nokia PC Suite voor mijn telefoon niet installeren want er komt dan een melding dat de driver van een vorige versie niet verwijderd kan worden.
Kan ik deze driver zelf verwijderen en zoja: waar vind ik die?

Als 't goed is staat hij bij software je kunt ook naar apparaatbeheer gaan en hen daar verwijderen

Bij software staat wel Nokia maar geen aanpassen of verwijderen erbij.
Bij apparaartbeheer is het verwijderd maar kan het nog steeds niet installeren omdat er komt de driver van een verouderde versie kan niet verwijderd worden.

Van Nokia heb ik een cleantool gehad maar dat helpt ook niet.
Ze schreven nu dat ik een een uninstall helper moet gebruiken maar die hebben zij niet.
Misschien kan iemand me helpen anders geef ik het maar op.

Laatst bewerkt:
Niet zo snel opgeven probeer 's te deïnstalleren met RevoUninstaller (er is ook 'n versie voor de usb-stick) hier te dowloaden die verwijdert software beter dan windows zelf,maar dan moet er wel een uninstall van 't programma op je pc staan,anders moet je 't programma opnieuw installeren en dan weer verwijderen! O ja, dat ging niet zei je al sorry,zal nog 's ff voor je verder kijken.Bij die melding hebben ze niet aangegeven om welke driver 't ging?Heb je al 's Ccleaner gedraaid speciaal de register opschoning ? Ik heb hier 'n link naar 't Nokia Forum,je bent niet de enige met 't probleem,hier staan definitieve oplossingen o.a.Windows Installer Clean Up http://discussions.europe.nokia.com/discussions/board/message?board.id=connectivity&thread.id=4645

Laatst bewerkt:
Ik heb nu van alles geprobeerd, o.a.alles met Revo Uninstallatie verwijderd maar ik kan Nokia niet installeren.

Ja bij Microsoft http://support.microsoft.com/kb/290301
Hier is nog 'n tip evt.voor je deïnstallatie van je Nokia driver http://www.nirsoft.net/utils/usb_devices_view.html met dit progje kun je alle UsbDevices controleren en zien wat er in 't verleden op aangesloten is geweest,tevens is er de optie "open in regedit" d.w.z. hij springt direct naar de reg.sleutel van 't programma dat in relatie staat of heeft gestaan met desbetreffende usb poort.Op dezelfde site staat ook 't Dutch language ini file,zet dit in dezelfde map als 't programma en 't is in 't Nederlands.Het programma installeert zich niet op de pc dus 't kan ook op usb-stick.

Laatst bewerkt:
Als je van de update af wil:
Voorkomen dat een update zich herhaaldelijk aanbiedt.

uitvoeren-services.msc dubbleklik op automatische updates en klik op stoppen
uitvoeren-%windir%\SoftwareDistribution\Download selecteer alles en verwijder het
ga naar Windows Update kies voor aangepast en schakel de bewuste update uit (deze update niet meer weergeven)
uitvoeren-services.msc dubbelklik op automatische updates en klik op starten
http://support.microsoft.com/kb/967715

Daarna kun je 'm evt. handmatig downloaden maar uit de uitgebreide info van de link die ik heb geplaatst #2 maak ik op dat je eerst een bep. beveiligingsupdate installeren moet omdat anders de installatie kan mislukken.

Als je van de update af wil:
Voorkomen dat een update zich herhaaldelijk aanbiedt.

Die update was opgelost zie bericht 3 maart 2009 22:10
Alleen kan ik Nokia voor mijn telefoon niet installeren omdat er ergens nog iets op staat.
Kan alleen niet vinden waar en ook de cleantool van Nokia werkt niet. Die geeft de melding kan het niet verwijderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan