Raar beeld bij YouTube Full Screen

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwin71239

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2008
Berichten
631
Heey,
Telkens als ik mijn youtube full screen zet een een spel speel krijg ik 1 of 2 kleuren.
Wat kan ik hier tegen doen.
Want dit hoort niet.
mijn video kaart is


ATI Radeon HD 2900 GT

Erwin
 
geef dan wat meer info...hoe moeilijk is het mensen. op welk OS gaat het niet goed dan? en dat kan wel kloppen, want xp en andere OS's gebruiken natuurlijk niet elkaars drivers, dus misschien zat er in die andere driver een fout ofzo ;) update ze nou maar gewoon, er kan eigenlijk niks mis gaan.
 
geef dan wat meer info...hoe moeilijk is het mensen. op welk OS gaat het niet goed dan? en dat kan wel kloppen, want xp en andere OS's gebruiken natuurlijk niet elkaars drivers, dus misschien zat er in die andere driver een fout ofzo ;) update ze nou maar gewoon, er kan eigenlijk niks mis gaan.

Dat had ik al gedaan en waar moet ik meer informatie over geven? Ik weet niet waar het aan ligt. ik maak wel print screen.
naamloosj.png
 
hm, dat is inderdaad wel heel vreemd... maar ik bedoel info over je operating system (besturingssysteem), videokaart etc.
wat je ook kunt proberen is adobe flash player te updaten, aangezien youtube dat gebruikt om de video's af te spelen:
http://www.adobe.com/support/flashplayer/downloads.html

Ja maar ik heb ook een spelw aarbij de achtergrond geel is en die gebruik dus egen adobe flashplayer. met windows XP had ik dit niet
ik heb nu windows vista 32 bit ulitmate en video kaart had ik boven aan de tropic al gezegt
 
ik neem aan dat je de nieuwste drivers al hebt geinstalleerd, zoals ik had gezegd? anders zou ik ook zogauw niets anders meer weten...
 
ik neem aan dat je de nieuwste drivers al hebt geinstalleerd, zoals ik had gezegd? anders zou ik ook zogauw niets anders meer weten...

Jammer . :(

en als ik adobe flash player wil installeren doet ActiveX besturing het niet :!?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan