260 gtx of niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

rc bokkie

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2009
hoy
ik wil een nieuwe videokaart kopen
maar ik wil onder de prijs van 250 euro blijven ik dacht aan aan 260 gtx
er word veel reclame over gemaakt
ik wou eerst een 9800 gtx nemen maar ik weet het niet meer

voor 250 euro kan je nu al gtx280 kopen ;)
Maar wat is de rest van je systeem
en welk merk voeding heb je+ aantal watt.

intel quad core 2.4 ghz
3 gb ram
en voeding weet ik niet

en waar kan je die dan kopen een 280 gtx voor 250 euro want ik vind deze voor 400 eoro maar pas

weet je hoe ik deze voeding kan nakijken
op een of andere manier

en zou jij deze 280 gtx nemen ipv 260 gtx
?????????

Ja ik zou de gtx 280 nemen aangezien die een stukje beter is.
Dan zou je toch even je kast moeten open maken, wel even de stroom er van af.;) En dan staat het meestal wel op de zijkant van de kast. En je moet ook wel een grote kast hebben, want mijn gtx260 past net in mijn kast Antec ninehundred

ja maar ik heb een grote kast
dus die zal er wel in gaan ik weet alleen niet wat mijn voeding is
deze pc is nog geen jaar oud dus zal er wel in gaan
joepi alleen nog zoeken achter voeding

weet iemand hoe je kan weten of dat deze videokaart eigenlijk perfect in mijn pc past
of moet ik daarvoor mijn pc opendoen????????

groetjes en alvast bedankt

Zoals al eerder gezegt, eerst even op je voeding kijken. Je kan ook even de maat van de videokaart opzoeken, en dan opmeten of het in je past kast!

als je een standaard kast hebt (midi) kun je wel leens in de problemen komen met de lengte kaart. (ruim 27cm!)

De achterkant kan datn tegen je hardeschijf komen (mits hij op de zelfde hoogte zit)

Dus misschien moet je je HD een stuk lager monteren.

als je een standaard kast hebt (midi) kun je wel leens in de problemen komen met de lengte kaart. (ruim 27cm!)

De achterkant kan datn tegen je hardeschijf komen (mits hij op de zelfde hoogte zit)

Dus misschien moet je je HD een stuk lager monteren.

ik heb juist gekeken en mijn kast is meer dan 30 cm lang lanst de binnenzijde dus die videokaart kan daar gemakelijk tussen en langst mijn videokaart die er nu zit heb ik langt elke zijde nog 5 cm over en de kaart is maar 2 cm dik dus die gaat goed passen

:p groetjes rc bokkie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan