Ftd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Niekniek89

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2007
Ik heb zojuist geprobeert FTD te openen, daarbij kreeg ik te zien dat er een update uit was. Die heb ik nu geinstalleerd. Op de officiele website was ook te lezen dat ze de FTD knop weggehaald hebben. Dat wil dus zeggen dat je vanaf FTD geen materiaal meer kan downloaden??

Met vriendelijke groet,

Niek

Maar zonder die NZB knop, wat gebruik jij dan om die nzb bestanden binnen te halen als je een film aangeklikt hebt?

ik ben ook net pas bezig met downloaden maar hoe werkt dat met koalabeer want de nzb knop is weggehaald uit ftd.

alavst bedankt!

ik snap het nu een beetje maar klopt het dat je met grabit een daily limit hebt?

gr. danielmuhren

hallo,
ook ik heb FTD geupload en ook ik baal ervan dat de NZB knop is weg gehaald, ik heb alleen 1 vraag, heeft iemand een link voor mij naar de zoekmachine waarnaar FTD hoorde te verwijzen? Alvast Bedankt

Nee die link mag hier niet gegeven worden, gezien er ook illegale content op te downloaden is. Tipje gebruik Koala naast FTD en je hebt weer een NZB knop terug.:)

ja dankjewel XD enige probleem is, heb FTD opnieuw geinstaleerd, maar ik meot 48 uur wachten voordat ik een nieuw ftd acount kan aanmaken :P maar dat zal ik proberen.
alvast bedankt

Je kan gewoon je oude account blijven gebruiken.

ja dat weet ik XD, maar omdat je telkens automatisch word ingelogd, weet ik mijn ww niet meer, en als ik dan op wachtwoord vergeten klik, dan kan hij op de een of andere manier mijn e-mail adres neit vinden, dus ik meot ff wachten (A)

Windows Vista

Werkt Koala search ook met Windows Vista?
Ik krijg nl de melding dat FTD geen toestemming krijgt om het register te benaderen...?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan