arnens
Gebruiker
- Lid geworden
- 10 nov 2007
Hallo,
Ik had win vista&xp dualboot draaien, nu wou ik vista recoveren met de recovery partitie op mijn laptop, dit moet lukken met Alt-f10, alleen wou dit niet. Dus ik dacht ik verwijder mijn bootscherm en dan lukt het wel. Helaas ging ie toen xp opstarten, dus kon ik niet meer naar vista toe. Daarom heb ik xp verwijderd. Maar nog steeds wil ie recoveren
. Dus toen xp er weer opgezet en heb partion magic geinstalleerd. Ik heb gelezen dat je hiermee kan instellen dat de recovery partitie hiermee bootable gemaakt kan worden. Dus ik dit gedaan, maar op de 1 of andere manier is hierbij mijn D(mijn data partitie) bootable geworden. Als ik opstart krijg ik de melding: NTDLR is missing druk op CTRL-ALT-DEL om opnieuw optestarten. Maar als ik dit doe krijg ik weer die melding, hij wil dus volgens mij van mijn D partitie opstarten, maar dit kan dus niet. Ik kan dus ook niet xp opstarten, en herstellen lukt ook niet(moet een admin ww invoeren en die klopt niet, heb bij de installatie geen ww ingevoerd, dus druk op enter en dan staat er dat k een verkeerd ww ingevoerd heb). En ik kan xp ook niet opnieuw installeren op de partitie waar xp eerst op stond, krijg steeds een melding dat ik de partitie moet verwijderen en daarna opnieuw moet maken. Maar er kan niet een andere bootable partitie bij doen omdat ik er al 2 heb: mijn vista partitie en de D partitie.
Kan ik alle partities verwijderen(muv van de recovery) en dan hopen dat mijn recovery partitie werkt? Of weet iemand een andere oplossing?
Ik had win vista&xp dualboot draaien, nu wou ik vista recoveren met de recovery partitie op mijn laptop, dit moet lukken met Alt-f10, alleen wou dit niet. Dus ik dacht ik verwijder mijn bootscherm en dan lukt het wel. Helaas ging ie toen xp opstarten, dus kon ik niet meer naar vista toe. Daarom heb ik xp verwijderd. Maar nog steeds wil ie recoveren

Kan ik alle partities verwijderen(muv van de recovery) en dan hopen dat mijn recovery partitie werkt? Of weet iemand een andere oplossing?