CSV data in html-table

Status
Niet open voor verdere reacties.

ronaldjw

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 apr 2009
Geen idee of ik in het goede forum zit, maar wellicht zijn er mensen die me willen helpen.
Ik heb een CSV-bestand van 26 rijen en 9 kolommen.
In principe veranderd dit niet, alleen de waarden veranderen van tijd-tot-tijd wel.
De waarden wijzig ik eenvoudig in notepad, waarna ik het bestand ftp naar m'n webserver.
Daar worden door middel van 2 PHP-scripts de waarden uit dit csv uitgelezen en in een mooie grafiek weergegeven.
De eerste laat de kolommen 1,2,3,4,5 in een grafiek zien, de tweede kolom 1,6,7,8,9.
Hier hoef ik verder niets aan te doen, de scripts van Pchart heb ik zo aan kunnen passen dat dit goed werkt.

Nu zou ik bij de grafieken ook een tabel willen maken met dezelfde waarden uit hetzelfde csv-bestand.
Mijn doel is uiteindelijk om enkel het csv-bestand aan te passen en te uploaden, waarna de grafieken en tabellen door scripts met de gegevens uit het csv worden gegenereerd.
Op internet is er wel wat over te vinden, maar of ze doen niet wat ik wil, of ze zijn veeeeel te uitgebreid of ik snap er helemaal niets van.
In principe maakt het mij niet zoveel uit of het php of javascript is.
Mijn kennis over beiden is niet dermate om zelf iets in elkaar te programmeren.
Daarom mijn vraag: is er iemand die mij zou willen helpen dit voor elkaar te krijgen.

Alvast bedankt voor de hulp.

Ronald

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan