kan ik gewoon naar de site gaan van m,n moederbord en het bios updaten

Status
Niet open voor verdere reacties.

rico98

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2007
ik heb een bios error hij wil niet opstarten met de muis en toetsenbord opeens nu moet of F1 ingedrukt houden dan werkt hij maar er staat wel dat er een bios fout is hij leest ook 1van de 2 dvdroms nietmeer.het is een vrij nieuwe pc dus het moet in orde gemaakt kunnen worden maar ik durf niet zomaar naar de site tegaan en mijn moederbord opzoeken en dan de bios updaten of helemaal downloaden ik weet niet eens of dat kan ik weet waar alles te vinden is. kan ik als mijn moederbord ertussen staat bij een download van bv de chipsets ofzo,dat gewoon downloaden of kan er wat mis gaan nee tog als je moederbord erbij staat????bvd rico:confused:

Ja er kan zeker wel eens wat fout gaan tijdens het updaten van je bios, ik raad je aan om eerst eens de bios te resetten door de batterij op het moederbord voor 5 minuten te verwijderen.(wel even de hele comp van de stroom halen)

merk en type van je moederbord a.u.b
als het bord een beetje modern is kan je meestal zelf de bios recoveren via de driver cd.

specs

het is een amd athlon pc 2,6gig 1024mbram dvdrom dvdrom/brander 512mb videokaart 160gig hd sata ide roms moederbord is een foxconn A6VMX ik heb programma,s en die brengt alles in beeld en brengt me ook bij de site waar ik alles kan downloaden dus dat kan ik gewoon doen?die programma,s zaten op m,n cd van m,n moederbord.waar open ik de bios downloads? waar download ik ze heen?BVD RICO:confused:

scorpionx

je bedoeld ie ronde batterij op het toetsenbord? die moet je voor zichtig vast pakken anders loopt hij zo leeg door de geleiding van je hand dat is meestal met dat soort batterijen.maar wat moet ik doen dan de stroom eraf en de batterij eruit halen 5minuten en erweer inzetten en weer stroom erop,wat gaat dat doen dan?en kan ik niet met systeem herstel terug naar een datum toen mijn pc ng goed stond?en zo het oplossen

Laatst bewerkt:
waarom engels

omdat de beste taal is die ik ken dus gebruik het automatisch maar ik heb het weer goed in het nederlands geschreven en mijn nederlands is niet zo best altijd daarom,maar ik bedacht me van misschien zijn er mensen die moeite hebben met engels ja ze weten de computer termen verder niks want school engels red je het echt niet mee in engeland misschien net maar dan versta jij het dialect niet(ikwel) en in america zalhet wat makkelijker zijn maar kom je ook niet ver met bv wat je op school geleerd heb.ik kom soms in toronto cannada daar zijn ook mensen die prten frans dus wees blij dat ik geen frans schreef hahahahaha maar daarom ja je vroeg het............... lol........rico

dat sort dingen probeer ik niet eens

ik kom er wel uit en anders haal ik m,n dual core bij m,n ma en opgelost kan ik weer films opnemen,maargoed dit is maar een rezerve pc 1 van 2 rezerve maar alles moet goed werken vind ik.....:evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::p

opgelost makkelijk

bios error 8302 op m,n foxconn A6VMX hij wou niet opstarten met muis en toetsen bord.haalde ik ze eruit starte hij ook niet op want ik krijg de melding kan geen muis en toetsenbord vinden.toen kon ik hem opstarten met alles erin maar moest ik F1 ingedrukt houden.maar gelukkig zit er op de foxconn cd 4programma,s, 1waarmee ik kan zien of de van draait. de temp alles en ook 1 live update dan laat hij jou bios zien en hij werkt op de achtergrond zodra je hem aanklikt en zoekt naar updates.ik kon ook gelijk mijn bios updaten kon niet verkeerd gaan door de programma,s en nu is het probleem opgelost.andere of nieuwe bios en klaar met deze error:thumb::thumb::thumb::thumb::thumb:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan