Dell Dimension 3100 formateren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Ik neem aan dat je alle software dus de os en de hardware drivers hebt of als dell met recovery cd-rom werkt dat je die hebt.
En waarom wil je alles formateren?

Modag
 
Hoi,

Ik neem aan dat je alle software dus de os en de hardware drivers hebt of als dell met recovery cd-rom werkt dat je die hebt.
En waarom wil je alles formateren?

Modag

Ik wil gewoon me pc terug naar de fabrieksinstellingen hebben zoals het is aanegegeven in de bovenstaande link. Ik heb verder geen verstand van hardware en noem maar op.

Ik wil alles graag formateren omdat me pc word verkocht en ik al me bestanden etc er af wil hebben. Is dit een manier ervoor of weet jij nog een andere manier?
En de bovenstaande link kan ik uitvoeren?

groet!
 
Hoi,

geef dan even antwoord op mijn vragen in mij vorige antwoord.

Modag
 
Hoi,

geef dan even antwoord op mijn vragen in mij vorige antwoord.

Modag

Deed ik toch ook? haha

Ik wil me fotos, documenten etc en bestanden van me pc af hebben. Ik wil graag formateren omdat die dingen dan ervan zijn.

Is dat een manier? of weet jij nog iets? of hoe zou jij het aanpakken?

gr
 
Hoi,

Als de pc nooit is gewijzigd qua hardware dan zou je bovenstaande link idd kunnen uitvoeren. Alle drivers worden dan gewoon geïnstalleerd, ja.

Ḿodag
 
Hoi,

Als de pc nooit is gewijzigd qua hardware dan zou je bovenstaande link idd kunnen uitvoeren. Alle drivers worden dan gewoon geïnstalleerd, ja.

Ḿodag

Dankjewel en ik ga het uitproberen!

Kan er op alle 2 me topics een slotje of iets? ik snap het!

bedankt!
 
Hoi,

Die slotjes kan je zelf doen door rechts onderin op vraag is opgelost te klikken.

Modag
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan