W2003 synchroniseren

Status
Niet open voor verdere reacties.

tepke

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2004
Hoi

ik heb een vraag, ik heb een netwerkje met een aantal laptop gebruikers en gewone PC gebruikers.
ik heb gelezen dat je het systeem zo kan instellen dat je automatisch bestanden kan sysnchroniseren XP->w2003.
onze buiten dienst medewerkers hebben hun eigen documeneten welke ik op mijn netwerk wil hebben staan. als er iets gebeurd dan heb ik de documeneten hier veilig staan.

ik heb nu aangegeven op de server dat de bestanden als men inlogd en uitlogd gesynchroniseerd dienen te worden op de PC heb ik aangegeven dat hij moet synchroniseren.

het synchroniseren doet het systeem maar alle mappen worden in een bestand gegooid ik meet niet meer wat bij wat hoort de hele structuur is weg weet iemand hoe ik dit kan oplossen ? ik wil alle mappen die op de server staan ook op de laptop hebben vise versa

groetjes

marc

Gebruik je de offline files and folders functie van Windows of heb je een script of zo gemaakt?

Dennis

offline synch

ik gebruik de offline betanden niet, omdat men daar alleen bestanden op je laptop kan zetten en niet anders om en hij gooit allen bestanden in een map terwijl ik de mapstructuur nodig heb. ik ben nu bezig met robocopy maar ik wil eigenlijk het zelfde als bij offline bestanden synchronizeren als je inlogd en uitlogd synchronezeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan