Gaming-pc 1100 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thomaat1

Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2009
Hallo iedereen :)

Umm ik heb altijd maar flutlaptops gehad, en daarom ben ik nu op zoek naar een nieuwe pc, maar ik weet nog niet echt wat nou het beste is en hopelijk kunnen jullie advies geven. Ik heb al veel online gezocht, maar hoe meer systemen je ziet, hoe meer je gaat twijfelen :eek: dus daarom heb ik maar zelf eens een vraag geplaatst

Mijn budget: €1000,- tot €1100,-
Doel: Vooral gamen eigenlijk
Hoe belangrijk is stilte?: Enigzins belangrijk
Assemblage: Het zou handig zijn als de winkel het samenstelde want ik ben zelf nogal een leek daarin haha
Besturingssysteem: Ik zit daarover nog te twijfelen. Is Windows 7 Test versie een goede optie of bevat het nog veel bugs etc? Voor de is er geen rest geen software nodig
Randapparatuur: Een monitor en speakers zouden wel handig zijn

Ik had dus al zelf wat gezocht en ben op dit uitgekomen:
-AMD Phenom II X4 940 Black Edition
- Cooler Master Elite 334 Zwart
- Cooler Master Real Power M520
- Gigabyte GA-MA790X-UD4
- Kingston ValueRAM KVR800D2N5K2/4G
- Samsung SyncMaster T220
- Samsung SH-S223F
- Samsung Spinpoint F1 HD502IJ, 500GB
- Sapphire HD 4890 1GB GDDR5 PCI-E
- Scythe Mugen 2 - SCMG-2000
- Creative Inspire T3100

Graag jullie meningen hierover

Ik ga er zelf ook eentje kopen binnekort. Dit is die samenstelling Hij kost met in elkaar zetten (€55,-) en nog iets van €20 verzendkosten net wat meer dan €1100,-
Besturingsysteem hoeft er voor mij niet bij, kan er voor veel minder dan die €100 (of hoe duur dat is bij Alternate) aan komen.
Hoeveel kostte dat systeempje dat je zelf had samengesteld?

Je zou opzich nog wat aan dat werkgeheugen kunnen bezuinigen bij die samenstelling van mij. Dan kom je wel aan de €1100,-

Je kunt bij die samenstelling van Timmeh ook nog besparen op de muis en toetsenbord. Eventueel ook nog 1 dvd-drive in plaats van 2 ;)