Goedenmiddag,
Ik heb een probleem waar ik echt zelf niet uit kom.
Ik open www.chatten.nl en ga dan een chatroom binnen...
dan zie ik alleen de website layout met een wit scherm waar normaal de chat moet plaatsvinden. Mijn internet valt dan ook gelijk uit (lokaal internet alleen mogelijk). Ik heb de nieuwste java gedownload en geinstalleerd. Ik heb de nieuwste drivers voor mijn draadloos netwerkadapter geinstalleerd, de pc opnieuw opgestart daarna, maar nog steeds het probleem.
Hardware:
Netgear rangemax next WN111 draadloos adapter met bijbehorende netgear router.
Software:
Windows Vista Ultimate 32bit
Systeemspecificaties:
Q6600 Quad core 2.4 Ghz
P5K Pro moederbord
Coolermaster 620 watt voeding
samsung spinpoint F1 1000GB HDD
Coolermaster passive fan voor cpu
superwritemaster dvd/cd speler/brander
Ik heb weinig tot niets aan software nog op me pc staan omdat ik de computer ook opnieuw geinstalleerd heb om te kijken of het probleem daaraan ligt. Maar natuurlijk niks opgelost gekregen. Had hiervoor namelijk 64bit Vista OS op staan.
Als iemand dit probleem herkent of weet hoe je het kan oplossen, graag!
Met vriendelijke groet,
Ik heb een probleem waar ik echt zelf niet uit kom.
Ik open www.chatten.nl en ga dan een chatroom binnen...
dan zie ik alleen de website layout met een wit scherm waar normaal de chat moet plaatsvinden. Mijn internet valt dan ook gelijk uit (lokaal internet alleen mogelijk). Ik heb de nieuwste java gedownload en geinstalleerd. Ik heb de nieuwste drivers voor mijn draadloos netwerkadapter geinstalleerd, de pc opnieuw opgestart daarna, maar nog steeds het probleem.
Hardware:
Netgear rangemax next WN111 draadloos adapter met bijbehorende netgear router.
Software:
Windows Vista Ultimate 32bit
Systeemspecificaties:
Q6600 Quad core 2.4 Ghz
P5K Pro moederbord
Coolermaster 620 watt voeding
samsung spinpoint F1 1000GB HDD
Coolermaster passive fan voor cpu
superwritemaster dvd/cd speler/brander
Ik heb weinig tot niets aan software nog op me pc staan omdat ik de computer ook opnieuw geinstalleerd heb om te kijken of het probleem daaraan ligt. Maar natuurlijk niks opgelost gekregen. Had hiervoor namelijk 64bit Vista OS op staan.
Als iemand dit probleem herkent of weet hoe je het kan oplossen, graag!
Met vriendelijke groet,
Laatst bewerkt door een moderator: