Help bij keuze laptop (dringend)

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeStier

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2009
Beste mensen,

Aller eerste wil ik iedereen even bedanken die heeft bijgedragen bij het creëren van zo'n zeer handige en behulpzame site. :thumb:Tot zover hebben jullie mij echt heel erg veel geholpen.

Ik ben al een tijdje opzoek naar een laptop en ik heb uiteindelijk een laptop gevonden die mij bevalt.

Namelijke deze: http://www.mycom.nl/Products/View/HP...op/226018.aspx

Ik ga mijn laptop voornamelijk gebruiken om te surfen, films op te kijken muziek luisteren msnen en zeker ook voor gamen. De games die ik speel zijn niet zwaar: Meestal speel ik vrij oude games, het zwaarste spel dat ik speel is waarschijnlijk World of Wacraft, ik hoef wow niet op zijn aller mooiste te draaien.

Ik wou hem eigelijk al halen maar ik wil eerst even aan 1 van jullie vragen of er misschien een betere laptop bestaat voor dezelfde prijs. Of een laptop die gelijk is aan deze alleen die goedkoper is.

Aangezien ik niet zoveel verstand heb op het gebied van laptops leek het me slim om het toch nog even te raadplegen bij jullie.

Zoals ik al zei is het dringend aangezien mijn huidige computer kapot is en ik heb dus geen computer waar ik mijn administratie op kan doen. (plus ik verveel me nu kapot thuis :p)

Hartelijk bedankt alvast.

Met vriendelijke groeten,

Niek

hehe oke, het gaat om een HP laptop van 650 euro. Ik zal even de goeie link opzoeken en hem over een uurtje posten. Ik kan op het moment niet op die site want ik zit op mijn werk en hier heb ik een idiote webwasher waardoor ik alleen op sommige fora kan en sites zoals nu.nl, pretty boring dus. mja verdient goed :p

Bedankt voor de mededeling!

Voor dat geld is het volgens mij geen slechte laptop, als het iig degene is die Teugem noemt. Je zult daar zeker WoW op kunnen draaien, alhoewel uiteraard niet vloeiend op high (tenminste, niet alle gebieden/instances). Maar ruim genoeg om gewoon te kunnen spelen ;)

Ja dat klopt, ik heb het over die!
Ik denk dat ik hem dan vrijdag ga halen, ik laat de topic nog even openstaan om te kijken of iemand nog een betere weet.

Ow ik zie het al, je hebt het over die dell laptop!

Aangezien ik niet veel laptops afweet, wat is er dan beter aan die laptop?

De processor en de grafische kaart zijn sowiezo beter!, maar je moet wel snel zijn, vandaag is de laatste dag van die aanbieding!:confused:

Acer is een goed merk hoor ;)
Ik ben zelf ook op zoek naar een laptop, die acer spreekt me wel erg aan.
Maar aangezien dat ik hem bijna iedere dag naar school moet meenemen is hij iets te groot.

nja ik hoor van heel veel mensen dat acer laptops snel kapot gaan en dan ook geen lange levensduur hebben, daarnaast is het zo dat die acer laptop een onboard videokaart heeft.

wat ??? Onboard videokaart?? Bekijk eerst de specificaties is voor dat je een mening geeft.:shocked:

nVidia GeForce 9600M GT

Laatst bewerkt:
wat ??? Onboard videokaart?? Bekijk eerst de specificaties is voor dat je een mening geeft.:shocked:

nVidia GeForce 9600M GT

sorrie gerco :P Ik keek naar de verkeerde, ;). Ik heb de hp nog niet aangeschaft. Ik blijf toch nog even rondkijken, mja weetje wat het is. Ik hoor vaak dat er veel problemen zijn met acer laptops, zelf heb ik er geen ervaringen mee aangezien dit mijn eerste laptop word. Wel weet ik dat mijn broer er 1tje had aangeschat en deze was naar een half jaar kapot en het duurde 2 maanden voordat hij eindelijk een nieuwe kreeg, die loopt nu erg traag. Dan moet ik er wel bijzetten dat dit een goedkope acer was, het kan dus zijn dat bij een duurdere uitvoering van een acer laptop dit niet het geval is.

Heb jij enige ervaringen met acer laptops? Want ik zit wel in een dilemma, die acer heeft zeker goeie specificaties alleen ik ben bang dat als ik hem aanschaf dat ik er problemen mee krijg.

Aangezien ik niet erg goed ben met computers kies ik een laptop met slechtere specificaties maar die langer meegaat boven een betere laptop waarbij veel problemen zijn. (omdat ik die problemen niet zelf kan oplossen :p).

thnx voor je hulp! :thumb:

Groetjes Niek :rolleyes:

ik heb de acer laptop zelf ook, nu 2 weken. Vindt het een prachtige laptop, met veel mogelijkheden. Ik gebruik het voornamelijk voor streamen (hd) en games. En dat gaat perfect.

Ik kan nog geen mening geven over het support, want ik heb nog geen problemen.

Wat wel vervelend is, dat er standaard op de laptop acer "troep" wordt geiinstalleerd waar ik dus niet blij mee ben. Maar dat is te verwijderen.

Maar voor de rest een prachtige computer, voor relatief weinig geld.:thumb:

Greetzzz Gerco

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan