Ik heb de volgende vraag die ik probeer duidelijk te maken aan de hand van een eenvoudig voorbeeld.
Ik wil een vragenlijst laten invullen door verschillende mensen. De vragen zijn overal dezelfde en zijn gespreid over verschillende worksheets in hetzelfde document. De vraag is of het mogelijk is (en vooral hoe) om in een apart document alle antwoorden op alle vragen te laten plaatsen via formule/makro en die dan te rangschikken volgens respondent.
Om te verduidelijken het volgende voorbeeld. ik heb drie files bijgevoegd. De eerste file 'Paul.xls' bevat de antwoorden van Paul op 6 vragen. Vraag 1-3 staat in eerste worksheet, Vraag 4-6 in een tweede worksheet. Een tweede file 'Piet.xls' bevat de antwoorden van Piet op dezelfde vragen volgens dezelfde template als de file van Paul.
Het derde bestand toont hoe ik de antwoorden zou willen laten registreren zodat ik de vergelijking kan maken per vraag per respondent.
alvast bedankt voor jullie zeer gewaardeerde hulp
Ik wil een vragenlijst laten invullen door verschillende mensen. De vragen zijn overal dezelfde en zijn gespreid over verschillende worksheets in hetzelfde document. De vraag is of het mogelijk is (en vooral hoe) om in een apart document alle antwoorden op alle vragen te laten plaatsen via formule/makro en die dan te rangschikken volgens respondent.
Om te verduidelijken het volgende voorbeeld. ik heb drie files bijgevoegd. De eerste file 'Paul.xls' bevat de antwoorden van Paul op 6 vragen. Vraag 1-3 staat in eerste worksheet, Vraag 4-6 in een tweede worksheet. Een tweede file 'Piet.xls' bevat de antwoorden van Piet op dezelfde vragen volgens dezelfde template als de file van Paul.
Het derde bestand toont hoe ik de antwoorden zou willen laten registreren zodat ik de vergelijking kan maken per vraag per respondent.
alvast bedankt voor jullie zeer gewaardeerde hulp