WebBrowser 6 Free

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als geregistreerde helpmij-gebruiker is het voldoende als je hier een post plaatst dat je het programma gebruikt en dan in het registratieform als gebruikersnaam je helpmij gebruikersnaam invoert en als wachtwoord "Helpmij"

Werkt goed alleen de e-mail en chat opties moeten eerst worden ingesteld, als je dat niet hebt gedaan krijg ik een foutmelding.

Slecht..
Dikke rip-off van IE...
Zelfs rightclick is gewoon IE...
En waarom krijg ik sinds het 'testen' hiervan alsmaar "Helogat" mailtjes?
Ik heb niet ingestemd dat ik die wil hebben?

Kortom: Geen enkele toevoeging op een normale browser, overigens precies dezelfde renders als in IE en ook nog eens, een popup word geopend in IE!

Laatst bewerkt:
@robbietjuh: is eigenlijk gewoon (bijna) hetzelfde als WB1 met wat toevoegingen. deze browser is ook niet echt het beste van het beste, maar gewoon (voor mij) leuk om te maken.

over de mailtjes. Je hoefde je helmaal niet te registreren:

Welkomstmail zei:
Als U de nieuwsbrief niet wilt ontvangen dient U een mail aan maximichiels_gmail te zenden met als onderwerp "helogatnews" en in de berichttekst "nonewsletter" als U de nieuwsbrief niet wilt ontvangen en "Newsletter" als U de nieuwsbrief wel wilt ontvangen
Die mailtjes zijn onderdeel van de standaard registratie. En staat bovenaan de pagina.
Je bent inmiddels uit de maillijst verwijderd.

Wel bedankt voor de informatie, Vanaf nu dient de registratie bevestigd te worden zodat dit niet meer voorkomt.

Helogat zei:
Als geregistreerde helpmij-gebruiker is het voldoende als je hier een post plaatst dat je het programma gebruikt en dan in het registratieform als gebruikersnaam je helpmij gebruikersnaam invoert en als wachtwoord "Helpmij"
Maar aangezien je helpmij gebruiker bent hoef je die standaardregistratie niet te doen en hoef je dus ook geen mails te ontvangen.

En trouwens, ik moet eerlijk toegeven dat de activate van WB6 zó slecht is dat je ze zo gekraakt hebt. Zelfs onbewust!

Laatst bewerkt:
Mooi, maar die tekst die je geeft staat onderin de mails, dat valt niet zeer veel op, maar mooi dat het nu is opgelost.
Overigens hoefde ik niet te registreren, dat weet ik, maar testen van het normaal registreren van een user kan geen kwaat dacht ik?

Misschien is een idee om een eigen render te maken?
Volgens mij gebruik je VB.NET als programmeertaal, moet dus niet zo heel moeilijk zijn.
Als je goed HTML kunt is het zo te doen, en voor zo'n source kun je heel wat verdienen!
Staat overigens mooi op je portfolio, het is maar een idee ;)

'k Hoop dat je m'n vorige bericht trouwens opvangt als opbouwende kritiek, niet als iets dat je hier aan lang hebt gewerkt en dan in één keer een rip-off krijgt ;)

Mvg,
Robert

Wat is een render precies?

'k Hoop dat je m'n vorige bericht trouwens opvangt als opbouwende kritiek, niet als iets dat je hier aan lang hebt gewerkt en dan in één keer een rip-off krijgt
Goed, ik vooral die registratie is er best door verbeterd, Ik heb er ook niet lang aan gewerkt, zo snel even in 5 min. gewoon voor de leuk.

Wat is een render precies?

De manier waarop een webpagina of tekst op het scherm word gezet. Eigenlijk een soort 'programma' dat de code van een webpagina omzet naar een beeld op jouw scherm of in jouw eigen programma.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan