E-mails verdwijnen spoorloos

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robertusje

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2007
Ik heb het wel eens dan zie ik een e-mail binnenkomen en plots is hij weg.
Niet in de spammap en ook niet in de verwijderde items maar gewoon spoorloos verdwenen.
Heeft iemand een idee wat dat is of hoe dat komt en hoe ik dat oplos?

Bekijk Extra -> Regels -> e-mail of je misschien een regel hebt die mails weggooit/verplaatst etc.

Tijs.

Ik had "Express" niet gezien, dacht dat je outlook gebruikte, dus dan heb je geen last van autoarchiveren, je kunt misschien wel eens in de menu's kijken (volgend mij Beeld of bericht), daar staat iets van welke berichten je wilt weergeven, misschien is daar iets omgevinkt

Nee want het gebeurt gewoon willekeurig.
Soms een bericht met alleen tekst, vanmorgen een nieuwsbrief en later een met een pps bestand. Ik zag ze en weg waren ze.

Mod-[Edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.

Laatst bewerkt door een moderator:
Sorteer eens op moment van binnenkomst (klik op de juiste kolomtitel), of zoek eens naar zo'n 'verdwenen' bericht. Zomaar verdwijnen lijkt me sterk.

Even nog een toevoeging: Misschien is het zo dat je mailbestand (bijv. die van Postvak IN) te groot geworden is. Ik heb begrepen dat de grens zou liggen bij 2 Gigabyte.

Tijs.

Even nog een toevoeging: Misschien is het zo dat je mailbestand (bijv. die van Postvak IN) te groot geworden is. Ik heb begrepen dat de grens zou liggen bij 2 Gigabyte.

Tijs.

Nee ook dat is niet het geval.

Sorteer eens op moment van binnenkomst (klik op de juiste kolomtitel), of zoek eens naar zo'n 'verdwenen' bericht. Zomaar verdwijnen lijkt me sterk.

Er wordt niets gevonden. Ze zijn ook echt weg. Ze staan er en voordat het programma klaar is met alles te ontvangen zijn er 1 of meer berichten zomaar weg.
Er staat dan bijv. 15 nw berichten en er zijn er maar 13 om een voorbeeld te noemen.

Misschien anti-virus en/of anti-spam software die ingrijpt?

Tijs.

Nee want dan staan ze de in de spammap of de map infected items van Nod32.
Daar staan ze ook niet.

Mod-[Edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.

Ik geef het op, ik heb geen tips meer. Hopelijk komt iemand anders nog met wat tips.

Tijs.

Ik ben niet zo'n held om met iets anders te beginnen. Ben bang dat ik dan niet weet hoe het werkt.
Is dat een koop programma of is dat gratis en werkt dat net als Outlook Express?

.

Het is gratis, zelfs Open/Source, en het is makkelijk te installeren en in te stellen.

Nog een tip die hier nog niet bijstaat:
Heb je, als je in de map staat waar de berichten verdwijnen, bij Beeld, Huidige Weergave, wel alle berichten weergeven aan staan?
(Engelse screenshot):
attachment.php

Bijlagen

• outlookexpress.jpg
    outlookexpress.jpg
    55,1 KB · Weergaven: 559
Nog een tip die hier nog niet bijstaat:
Heb je, als je in de map staat waar de berichten verdwijnen, bij Beeld, Huidige Weergave, wel alle berichten weergeven aan staan?

Ja dat staat aan.

Inmiddels heb ik Mozilla Thunderbird geïnstalleerd dus even zien hoe het nu gaat.

Tip: stap over op Mozilla Thunderbird

Ik gebruik nu Mozilla Thunderbird dus even kijken hoe dat gaat.
Het is even wennen in het begin.
Nog even een vraag hierover.
Er staat bovenaan in de balk ongewenst. Moet ik daar op klikken als ik een spambericht krijg? Nu heb ik Spamfighter maar dat doe ik net zo lief weg eigenlijk maar dan krijg ik misschien weer allemaal spam?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan