Crysis op nieuwe PC loopt vloeiend dan crash

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mavamaarten

Gebruiker
Lid geworden
15 mei 2009
Hallo iedereen...
Ik weet niet of deze juist geplaatst staat (Hardware / Games)

Heb zojuist Crysis in mijn bezit, en het spel loopt telkens in het midden van een cutscene vast...
Crysis loopt zeer vloeiend (40-50 FPS) op Medium - 1440x900....
Dit is makkelijk te omzeilen, gewoon op spatiebalk drukken als er een cutscene begint...
Na een tijdje bevriest het spel gewoon... De laatste keer zeer vreemd...
Er kwamen allemaal misvormde 'stekels' uit het geweer, en er verschenen overal rare 'buizen' in plaats van rotsen, etc... Ik dus terug naar Menu, en wil een andere resolutie nemen. Er staat enkel 1440x900 en 1680x1050 dusjah... 10 seconden later, muziek valt weg, en zwart scherm. (scherm gaat in standby modus, oranje lichtje ^^) PC gereboot en alles werkt prima (behalve crysis dan >_<)... Gisteren kreeg ik ook de melding 'Grafische ... (ehm... vergete)... reageerde niet meer en is opnieuw opgestart'

my specs :
----------
ATI Radeon HD 3850 1024mb DDR3 (drivers gisteren ge-update)
Crysis running @ all medium @ 1440 x 900, no AA
Intel Core Quad Q8200 @ 2.33 Ghz
4 GB Ram
----------
Ik vermoed dat het probleem bij de Grafische kaart ligt (die ik waarschijnlijk nog ga vervangen door een HD 4890 512mb DDR5 / Nvidea GeForce 9800 GT 512 mb DDR5)

Alvast bedankt, Mavamaarten :(

EDIT : Na Garry's Mod geïnstalleerd te hebben blijkt Garry's Mod dit probleem ook te hebben. De gravity gun is misvormd, en er komen overal blauwe en rode stippen op het gras... Ik vind dit egt niet leuk... Ik zou tog zowiso een nieuwe grafische kaart kopen. Zou dit het probleem oplossen ?

Laatst bewerkt:
Kijk eens wat de temperatuur van de grafische kaart is. Grote kans dat ie te heet wordt en dat gaat ie dit soort dingen doen.

Ik heb zelf ook crysis en bij mij zitten heel veel verschillenden fouten ook bijv. dat hij soms zomaar vastloopt.
ik heb het idee dat er veel fouten in de game zitten zo is dit bij Crysis Warhead nog meer.
Daar blijft de muziek vaank hangen loopt hij soms vast en sluit dan het spel af en krijg dan de melding dat Crysis Warhead.exe niet meer werkt.
Zo heb ik nog veel meer problemen maar misschien kan het ook aan de hardware liggen...
Maar dat zou ik niet weten wat ik in ieder geval weet is dat er al veel fouten in het spel zaten. (het is zegmaar niet netjes afgewerkt)(jammergenoeg)
Ondanks alles is het een super mooie game:D

Hej, dat heb ik ook.
In het begin bleef alles werken, muziek blijft spelen, Crysis.exe werkt niet meer.
Op mijn (iets) oudere PC werkt het wel naar behoren...

Die specs :

Intel Core Quad Q6600
2 GB Ram (DDR2)
Nvidea GeForce 8400 GS

Ik denk dat het spel dan teveel moet doen soort van oververmoeid spel.
klik je misschien soms veel in de game of druk je veel tegelijk doe ik namenlijk wel en dan loopt hij meestal vast het is niet op bepaalde momenten in de game.
het is meer als je bijvoorbeeld wilt klikken terwijl je in een auto stapt beetje stom voorbeeld maar ongeveer zo moet je het bekijken.:D

Ik zal eens proberen de resolutie op 800x600 te krijgen...
Misschien dat het dan lukt :p

Heb je de fout dan heel veel? dat hij wel om het uur vastloopt want dan is er inderdaat iets mis

Hij crasht om de 5 minuten >_<
heb alles nu op Low Detail gezet, want nadat ik PowerStrip gebruikt heb, kan ik de resolutie niet aanpassen... Ik kan dit wel, maar enkel tussen 1440x900 & 1680x1050...
Ik gebruikte PowerStrip omdat ik de monitor drivers niet kon installeren van mijn breedbeeldmonitor. Mijn originele display drivers konnen wel hoger, dus daar zal het probleem wel niet liggen =[

volgens mij word hij gewoon te warm
Tsjah...
Kan ik niet testen want hij is maar een paar dagen oud, en er hangt zo'n speciale sticker op dat de garantie vervalt... Met het tooltje van ati geeft ie 56° wat niet overdreven hoog is =[

oh, ik denk dat als je garantie hebt het misschien beter aan de gene kunt vragen die je computer verkocht heeft want hier zou je ook garantie op moeten hebben neem ik aan

Chill :P
Ik weet zo goed als zeker dat het aan de grafische kaart ligt.
Ik wou tog zowiso een nieuwe kopen voor in deze PC. Was een koopje : alles was perfect behalve G-kaart. Kon beter... Kijk, dit is een screenshot van ATI Overdrive venster (niet enabled) die de temp & belasting meet, en CryEngine SandBox die zijn werk doet.
in 5 seconden gaat ie van 55° naar 63°... Er is iets mis !

screeniewienie.png
:eek:

Ik woon in thailand en heb hier Crysis gekocht maar alles is in het thais en kan het zo niet spelen... Heb 2 bestanden nodig van jullie versie, mijn internet is te langzaam om zelf een torrent met het hele spel binnen te halen en hier aan een engelse versie komen gaat niet.

Zou iemand aub voor mij de volgende 2 bestanden willen uploaden? (1.5mb)

Ik heb het bestand cyrsis/game/localized/english.lng in zijn geheel nodig en:

cyrsis/game/localized/english.pak

Dit bestand unzippen in een folder

Dan de folder "dialog" weggooien, die heb ik niet nodig

Wat over is zippen en aan me mailen of rapidshare, mediafire of iets dergelijks

hoe moet ik ze uploaden?
Kan niet via bijlage.
en ik zie geen e-mail van jou

Ik kan niet zulke grote bestanden ontvangen maar als je me een link voor rapidshare of mediafire zou willen sturen zou dat heel tof zijn!

Laatst bewerkt:
Dat zou ik best willen.
Maar er is een probleem ik weet helemaal niet hoe dat werkt met die rapitshare en mediafire.:o
Hoe gaat het allemaal in zijn werk?

Bedankt voor de goede wil en de moeite maar heb het spel teruggebracht. In de shop ernaast de gekraakte versie aangeschaft maar dat werkt allemaal niet op mijn pc (bij de winkel zelf wel natuurlijk maar kan goed dat mijn ouders dit boycotten op mijn pc haha ja ze zijn een beetje gek). Afijn weer mijn geld teruggekregen en de officieele thaise versie van S.T.A.L.K.E.R. aangeschaft die wel gewoon engels is verder. Crysis leek me toch maar een beetje muf maar wellicht dat ik het nog eens van Steam afhaal waarmee je gewoon kunt resumen enzo.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan