laptop word te warm !

Status
Niet open voor verdere reacties.

jayson

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2008
hallo mensen,
sins kort heb ik een nieuwe laptop en hij is ongeveer 2 weekjes oud,
deze laptop heb ik gekocht voor hoofdzakelijk voor internet en multimedia/dvds enzo
het is een acer aspire 7520G
amd x2 2.2 ghz
8600 gs 512 mb

nu weet ik dat deze laptop niet geschikt is voor te gamen maar, als ik b.v neeed for speed most wanted speel,, draait deze erg mooi maar dit spel is dan ook niet erg zwaar.
na een minuutje of 5 dan is het wel eens zo dat in de game de laptop even blijft hangen en dan weer doorgaat dat hangen duurt niet langer dan 5 -10 sec
als ik naar de temperatuur kijk is de cpu 70-75 graden,, erg warm dus !!
hij heeft nik svan stof en is tenslotte nieuw ! wat kan ik hieraan doen ?
kan het zo zijn dat de game even blijft hangen omdat de latop te warm word ?
de videokaart zelf blijft best koel en is ongeveer 70 graden onder het gamen..
dus koeler dan de cpu zelf,,

wat kan ik hieraan doen ??
hoop op een snelle reactie

met vriendelijke groet jayson

Mwah 70 graden voor een laptop is nog wel te doen hoor. Ik heb ook een 7520. Die van mij wordt soms zelfs 80. Wat je er evt wel aan kan doen is fan even uitzuigen met de stofzuiger (doe wel een paperclip tussen het rooster en de fan zodat deze niet gaat draaien!). Haal wat stof weg en de boel blijft in ieder geval iets koeler. Voor de rest kan je er weinig aan doen.

ja maar hij is net 2 weken uit de doos,, en denk niet dat die vol zit met stof
maar ik ga het toch maar eens proberen !! hahahaha
maar waarom denk je anders dat mijn laptop onder het spel eventjes blijft hangen ?
dat herhaaalt zich altijd na een tijdje,, dan speel ik 5 minuten even lekker en dan hangt die ff 5 sec en dan gaat die weer door voor een paar minuten en dan weer 5 sec hangen.. en zo gaat het eigenlijk altijd door .. ik dacht zelf misschien de warmte maaar jij/jullie denken niet ?

mvg jayson

precies hetzelfde probleem zelfde laptop ook net nieuw ik breng hem weer naar de winkel daar maken ze hem maar want er zit nog garantie op en mijnt hapert ook tijdens gamen en heeft dezelfde temp.:shocked:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan