nieuwe laptop, welke kiezen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jordy B

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2009
hallo helpmij'ers,
Ik ben aan het rondkijken voor een nieuwe laptop en nu ben ik op 2 modelle gekomen, welke kan ik het beste nemen volgens jullie; de HP Pavilion DV6-1240ed of de Acer Aspire 5935G-643G25MN??
Ik wil hem gaan gedeeltelijk gaan gebruiken voor school (voor zover ik iets voor school doe :P) en voornamelijk voor vrije tijd. Ik gebruik hem regelmatig voor zware applicaties en moet redelijk goed geluid hebben. Natuurlijk moet ie ook snel zijn ;)
Gewicht en afmetingen maken niet uit

Hier staan ze allebei in een vergelijking: http://www.laptopshop.nl/vergelijken/?product[]=68644&product[]=73393&specificationprofileshopid=169

Mvg Jordy

Laatst bewerkt:
Waarom neem je dan uberhaupt een laptop als ie nooit vervoerd wordt. Het geluid is slecht uit die dingen. Wat je ook doet en voor het geld krijg je veel meer desktop power. Maar anders zou ik voor de acer gaan. Die is sneller. De kwaliteit is wel minder maar dat maakt niet uit als je hem bijna niet vervoerd.

het probleem is ik heb geen plaats voor een desktop:S anders had ik dat ook wel gedaan ;), heb gewoon een héél kleine kamer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan