Formatteren lukt niet, draaien nu 2 besturingsprogramma's

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0167

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2009
hallo,
allereerst sorry dat ik het hier neer zet, maar ik kon niet het rubriek formatteren vinden. Ik heb een nieuwe pc, en mijn oude heeft mijn vriend nu. maar daar hebben we windows xp op geïnstalleerd en nu moet je bij het opstarten kiezen welke je pakt. als je bij de ene inlogt en dan probeert om hem te formatteren doet hij het niet.

heeft iemand verstand hoe je allebei de "accounts" kan formatteren en dan weer windows xp overnieuw kan installeren?

alvast bedankt,

Bart.

Opstarten vanaf de windows cd, alle partities verwijderen, nieuwe partitie aanmaken, formatteren en installeren

WELKOM OP HELPMIJ

Zoal nu naar uitziet hebben jullie niet in de bios aangepast dat ie moest opstarten vanaf cd maar gewoon de cd erin gedaan.
Duik de bios in.zet de cd/dvdspeler als first boot in de bios.
Start nu de pc op met xp cd erin.
Volg de stappen.er zal dan een mogelijkheid komen tot formateren etc etc

http://www.computerfeeling.nl/pages/installwinXP.asp

Laatst bewerkt:
probleem

maar, als je dat gedaan hebt, start hij nog steeds niet op,,
hij zegt niet, klik op een toets om vanaf de cd op te starten

Dat staat de opstartvolgorde in de bios niet goed of de cd is niet opstartbaar

.

de opstartvolgorde heb ik gedaan, en de cd is leesbaar, want 4 uur terug heb ik mijn andere pc zo geïnstalleerd, maar ik heb dus 2 besturingssystemen ofzoiets,...

Cd is schoon??
Speler doet het gewooon normaal??
Is er ergens een andere cd te leen?

De hierboven genoemde stappen zouden gewoon de juiste zijn.
Bios aanpassen en instaleren maar.....

ik word ict beheerder, en ik snap heus wel deze stappen.
maar dit is egt vreemd, hij heeft gwoon een dikke kuur, ik gooi hem nog wel is een keer weg

ik word ict beheerder, en ik snap heus wel deze stappen.
maar dit is egt vreemd, hij heeft gwoon een dikke kuur, ik gooi hem nog wel is een keer weg

Als je ict beheerder wordt en alles al weet, waarom vraag je het hier dan?

nee jullie weten het... nee dus. ik heb het zelf al gedaan en het had helemaal niks met dat rot boot te maken ofzo

nee jullie weten het... nee dus. ik heb het zelf al gedaan en het had helemaal niks met dat rot boot te maken ofzo

We zijn heel benieuwd, daar hebben de andere leden hier ook iets aan!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan