mariannevanh
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 14 dec 2004
Ik probeer ServicePack 3 te verwijderen. In de Knowledgebase van Microsoft vind ik daarvoor een handleiding.
Het lukt mij echter niet.
Methode 1
punt 4
Bij Windows XP Service Pack 3 staat geen knop Verwijderen
Methode 2
In de herstelpunten komt nergens voor dat Windows XP Service Pack 3 geinstalleerd is (en dat is ie echt wel!)
Methode 3
De herstelconsole werkt goed.
punt 8
Ik neem aan "opstarten in Veilige modus" (niet "met netwerk")
De daaronder genoemde opmerking is niet van toepassing. De computer reageert normaal en het scherm is niet zwart.
punt 9 is ook niet van toepassing, de start-knop en de Verkenner werken normaal.
Echter, in de kopregel (ik werk immers nog in de Veilige modus) staat nog steeds dat SP 3 is geinstalleerd.
Ik neem aan dat de punten 9 a t/m f alleen van toepassing zijn als Explorer.exe en Start niet werken.
Wat doe ik fout om SP 3 te de-installeren?
Voor alle duidelijkheid:
Ik heb de ServicePacks in het nabije verleden zelf geinstalleerd
Voor de liefhebbers:
De-installatie is m.i. nodig omdat ik een programma wil installeren dat meldt dat ik SP2 (!) moet installeren. De supportpagina's van de leverancier van het programma geven vooralsnog geen duidelijke oplossing.
Het lukt mij echter niet.
Methode 1
punt 4
Bij Windows XP Service Pack 3 staat geen knop Verwijderen
Methode 2
In de herstelpunten komt nergens voor dat Windows XP Service Pack 3 geinstalleerd is (en dat is ie echt wel!)
Methode 3
De herstelconsole werkt goed.
punt 8
Ik neem aan "opstarten in Veilige modus" (niet "met netwerk")
De daaronder genoemde opmerking is niet van toepassing. De computer reageert normaal en het scherm is niet zwart.
punt 9 is ook niet van toepassing, de start-knop en de Verkenner werken normaal.
Echter, in de kopregel (ik werk immers nog in de Veilige modus) staat nog steeds dat SP 3 is geinstalleerd.
Ik neem aan dat de punten 9 a t/m f alleen van toepassing zijn als Explorer.exe en Start niet werken.
Wat doe ik fout om SP 3 te de-installeren?
Voor alle duidelijkheid:
Ik heb de ServicePacks in het nabije verleden zelf geinstalleerd
Voor de liefhebbers:
De-installatie is m.i. nodig omdat ik een programma wil installeren dat meldt dat ik SP2 (!) moet installeren. De supportpagina's van de leverancier van het programma geven vooralsnog geen duidelijke oplossing.
Laatst bewerkt: