Crt of Crt

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker37

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2009
Hallo, vroeg mij af of iemand een goeie crt monitor weet. Het zit namelijk zo, ik heb al een (volgens mij) goeie crt monitor waar het prima mee o.a. internetten is en alle verdere weergave van text en filmpjes (dus) ook wel. Heb mijn pc ook aangesloten op een crt t.v. en als het op een spelletje spelen aankomt vond ik het toch wel prettiger om op de t.v. te spelen vooral omdat er veel meer diepte in lijkt te zitten, op de crt monitor komt alles wat (veel) meer bordkarton-achtig over. Maar kleine letters (op de t.v. dus) of sommige details (bijvoorbeeld letters op de telefoon van gta 4 zijn (te) amper leesbaar, ondertiteling van hetzelfde spel (om maar een indicatie te geven) zijn wel goed leesbaar) niet. Dus (voor de duidelijkheid) ben opzoek naar een crt monitor die wat meer diepte heeft. LCD in eerste instantie liever niet , al is het maar omdat ik het die aardige reclame mensen het niet te makkelijk wil maken (wat voor mezelf wel uitmaakt). En voor een goeie lcd moet je niet
te krenterig zijn , en dat ben ik wel (meneer de verkoper).

Hoe ziet de rest van je pc er uit?

Maakt dat wat uit voor dit? (zeg maar nee)

Alphadog 8800 gt.

(aan toevalig dit lezende moderator)

Moet ik verder in dit topic terwijl het een hele andere vraag is, kan die vorige vraag niet weer gewoon open "gegooid".
Was misschien niet het duidelijkste verhaal van de wereld, maar er moet toch haast wel wijs uit te worden zijn leek mij. Omdat 1 (of met u erbij 2) persoon het niet begrijpt, doet u hem meteen dicht.

Doe anders hier wel een nieuwe poging later.

Hier is 'ie:

Is het mogelijk om de telefoon in gta 4 beeldvullend weer te geven op een scherm, terwijl op een ander scherm
het hele spel gewoon draait (wordt weergegeven).

Laatst bewerkt:
nope

dit zal niet lukken aangezien GTA 4 hiervoor niet is ge-programmeerd.

enkel games die overweg kunnen met meerdere schermen zullen meerdere elementen tegelijk tonen.

GTA 4 is echter niet zon game :)

wat je leesbaarheid betreft. probeer eens een lagere resolutie ? :) ok alles word dan wel groter maar kan je alles wel lezen. en je FPS word er ook beter op.

dit zal niet lukken aangezien GTA 4 hiervoor niet is ge-programmeerd.

enkel games die overweg kunnen met meerdere schermen zullen meerdere elementen tegelijk tonen.

GTA 4 is echter niet zon game :)

wat je leesbaarheid betreft. probeer eens een lagere resolutie ? :) ok alles word dan wel groter maar kan je alles wel lezen. en je FPS word er ook beter op.

Ja letters van Windows en internet en weet ik veel wat worden wel groter maar het spel wordt alleen maar korreliger inc de telefoon (die net als elk ander voorwerp op het beeld even groot blijft) lijkt mij. Als ik nog meer fps zou hebben zou dat op de tv geen verschil maken volgens mij, die heeft ook een bepaald maximum , maar weet niet precies hoe het zit, kan dat volledig mis hebben. Zou voor zelfde fps dan wel de settings wat omhoog kunnen gooien natuurlijk maar ben daar zoals het nu is verder ook wel tevreden mee. Ben bang dat het een verloren zaak is, maar kan het altijd noch gewoon op de monitor spelen dus ach. Als jij problemen hebt met je fps moet je eens zien welke driver je hebt, je moet niet de nieuwste hebben (van nvidia) in ieder geval, mijn fps ging nadat ik de nieuwste driver installeerde met zowat 15 omlaag, maar vertel je niks nieuws waarschijnlijk (ik zei waarschijnlijk).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan