wijsneus!!
ik zeg toch 10x dat ik dat al gedaan heb.. ik vraag om hulp niet om een bij de hand opmerking van jou ofzo.. knuppel
Ik zal proberen te reageren zoals van jouw verwacht werd / wordt dat je reageert:
lees al je berichten nog eens door en kom samen met mij tot de conclusie dat je nergens schrijft dat je die oplossing op pagina 8 hebt gevonden, laat staan dat je 'm uitgevoerd hebt. Je schrijft wél dat je niets kunt vinden over een oplossing. Dan post ik de oplossing zoals Nokia die in de manual voorstelt en dan ga jij 'populair' reageren?
Lees daarom vooral ál je eigen berichten nog eens
goed door en vertel mij vervolgens
wáár jij schrijft dat je de pagina 8 oplossing hebt gevonden en uitgevoerd!
heb al gekeken maar ken daar niks over vinden!
Wat je hier schrijft doet namelijk expliciet vermoeden dat je die oplossing niet eens hebt gevonden, laat staan uitgevoerd!!!
wijsneus!!
ik zeg toch 10x dat ik dat al gedaan heb.. ik vraag om hulp niet om een bij de hand opmerking van jou ofzo.. knuppel
Wáár 'zeg' je dat ???
Laat ik dan ook maar de 'zucht' nuanceren: jij klinkt alsof je ergens tussen de 8 en 18 jaar oud bent. Ik ben veel ouder en heb inmiddels de ervaring dat mensen uit jouw leeftijdscategorie verrekte handig zijn met mobieltjes. Daarom vond en vind ik het van de zotte dat daar waar in de handleiding van het apparaat zelf dé oplossing wordt gegeven, iemand daarnaar op een forum gaat vragen.
Dat is naar mijn bescheiden menig "Naar de bekende weg vragen".
In mijn ogen dus niet echt slim!
Dit kan je makkelijk zelf doen , toets in het standby scherm *#7780# en daarna je security code standaard nokia code is 12345 als je hem niet heb veranderd. Alle software verdwijnt van je toestel na deze reset en je gsm wordt weer zoals je hem de 1ste dag kocht !! :thumb:
Op deze door cia.ronaldo geplaatste mogelijke oplossing reageer je niet eens!!! Wat algemene forumethiek betreft, overtreed je fors een fatsoensnorm.
Als je de 'pagina 8' oplossing zelf al wél had gevonden en uitgevoerd (maar dat het niet lukte), dan had je ons dat
moeten vertellen. Wij hebben geen glazen bol waarin wij kunnen zien wat een probleemhouder heeft gedaan of juist niet heeft gedaan. Samenvattend denk ik dan ook : zucht, wie is bijdehand aan het schrijven?