Software verwijderen van me telefoon??

Status
Niet open voor verdere reacties.

iksnaphetniet18

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2009
Hallo,

ik heb een nokia 6110 Navigator en hij doet raar want hij valt af en toe uit of het beeldscherm doet raar.. voorheen deed hij gewoon normaal...
heb al van alles geprobeerd maar wil nu me software van me telefoon verwijderen en hem dan laten updaten?

weet iemand hoe ik mijn software kan verwijderen van me telefoon.
en hoe ik er nieuwe software op kan zetten?
en of er een windows mobile bestaat voor mijn telefoon!

hoop dat iemand me snel kan helpen!

groetjes!

ik denk dat je me verkeerd begrepen hebt.
ik bedoelde de software die op me telefoon zit.. hoe ik dat er van af kan halen
en niet de software van me computer!!

Hoi,

In het configfuratiescherm heb je een icoontje software staan en daar kan je als het goed is deze software verwijderen.
En op de site van nokia zal je wel nieuwe software kunnen bemachtigen.

Modag

Daar was ik ondertussen ook achter gekomen maar zoals pasja al schrijft zal je bij nokia dit we kunnen vinden hoe dit moet.

Modag

Heel gemakkelijk je kunt niet zomaar even je software/besturingssysteem wissen en opnieuw installeren. Dan zul je hem naar Nokia ter reparatie moeten sturen.
Jouw toestel draait Symbian, daar kan je dus ook geen Windows Mobile voor krijgen.

dat is juist het probleem naar nokia sturen en laten maken kost een goedsvermogen maar dacht misschien ken ik het zelf doen.
net zoals updaten kan je ook zelf enz.

Heel gemakkelijk je kunt niet zomaar even je software/besturingssysteem wissen en opnieuw installeren. Dan zul je hem naar Nokia ter reparatie moeten sturen.
Jouw toestel draait Symbian, daar kan je dus ook geen Windows Mobile voor krijgen.

Dit kan je makkelijk zelf doen , toets in het standby scherm *#7780# en daarna je security code standaard nokia code is 12345 als je hem niet heb veranderd. Alle software verdwijnt van je toestel na deze reset en je gsm wordt weer zoals je hem de 1ste dag kocht !! :thumb:

@iksnaphetniet18:
ik schreef anderhalve week geleden niet geheel voor niets : 'zucht',
op bladzijde 8 van je handleiding staat namelijk :

een handig linkje is misschien wel : Deze ?

Bijlagen

• Manual.jpg
    Manual.jpg
    65,5 KB · Weergaven: 109
Laatst bewerkt:
wijsneus!!
ik zeg toch 10x dat ik dat al gedaan heb.. ik vraag om hulp niet om een bij de hand opmerking van jou ofzo.. knuppel

@iksnaphetniet18:
ik schreef anderhalve week geleden niet geheel voor niets : 'zucht',
op bladzijde 8 van je handleiding staat namelijk :

een handig linkje is misschien wel : Deze ?

Je mag ook wat netter reageren anders mag je het echt zelf uit gaan zoeken.

jaa snap ik maar is toch vervelend als je gewoon wat vraagt en je krijgt alleen maar van die bij de handte opmerkingen.

dit is toch help forum niet eens forum om elkaar belachelijk te maken omdat je iets niet weet of kan vinden..

Ik snap je frustratie maar als je het wat vriendelijker brengt zal het meer impact hebben.

wijsneus!!
ik zeg toch 10x dat ik dat al gedaan heb.. ik vraag om hulp niet om een bij de hand opmerking van jou ofzo.. knuppel

Ik zal proberen te reageren zoals van jouw verwacht werd / wordt dat je reageert:

lees al je berichten nog eens door en kom samen met mij tot de conclusie dat je nergens schrijft dat je die oplossing op pagina 8 hebt gevonden, laat staan dat je 'm uitgevoerd hebt. Je schrijft wél dat je niets kunt vinden over een oplossing. Dan post ik de oplossing zoals Nokia die in de manual voorstelt en dan ga jij 'populair' reageren?
Lees daarom vooral ál je eigen berichten nog eens goed door en vertel mij vervolgens wáár jij schrijft dat je de pagina 8 oplossing hebt gevonden en uitgevoerd!

heb al gekeken maar ken daar niks over vinden!
Wat je hier schrijft doet namelijk expliciet vermoeden dat je die oplossing niet eens hebt gevonden, laat staan uitgevoerd!!!

wijsneus!!
Wáár 'zeg' je dat ???

Laat ik dan ook maar de 'zucht' nuanceren: jij klinkt alsof je ergens tussen de 8 en 18 jaar oud bent. Ik ben veel ouder en heb inmiddels de ervaring dat mensen uit jouw leeftijdscategorie verrekte handig zijn met mobieltjes. Daarom vond en vind ik het van de zotte dat daar waar in de handleiding van het apparaat zelf dé oplossing wordt gegeven, iemand daarnaar op een forum gaat vragen.
Dat is naar mijn bescheiden menig "Naar de bekende weg vragen".
In mijn ogen dus niet echt slim!

Dit kan je makkelijk zelf doen , toets in het standby scherm *#7780# en daarna je security code standaard nokia code is 12345 als je hem niet heb veranderd. Alle software verdwijnt van je toestel na deze reset en je gsm wordt weer zoals je hem de 1ste dag kocht !! :thumb:
Op deze door cia.ronaldo geplaatste mogelijke oplossing reageer je niet eens!!! Wat algemene forumethiek betreft, overtreed je fors een fatsoensnorm.

Als je de 'pagina 8' oplossing zelf al wél had gevonden en uitgevoerd (maar dat het niet lukte), dan had je ons dat moeten vertellen. Wij hebben geen glazen bol waarin wij kunnen zien wat een probleemhouder heeft gedaan of juist niet heeft gedaan. Samenvattend denk ik dan ook : zucht, wie is bijdehand aan het schrijven?

Laatst bewerkt:
Gelet op alles wat ik hierboven schreef, kan ik mij hier:
Ik snap je frustratie maar als je het wat vriendelijker brengt zal het meer impact hebben.
vrij weinig bij voorstellen?
De frustratie van TS is m.i. juist onbegrijpelijk.

Kan mij er wel iets bij voorstellen. TS heeft een probleem en zal alle goede voorzetten doorgenomen hebben zoals hij zelf al verteld ;) en nog kom jij steeds met hetzelfde verhaal :D

hopelijk zie je dit niet als serieus antwoord :)

sorry maar dat u ouder bent hoeft niks te zeggen..
en misschien heb ik niet neer gezet dat ik dat heb gedaan maar heb het in iedergeval dus wel geprobeerd!!

mijn vraag was ook of dat er geen programma is waarmee ik de software op me telefoon opnieuw kan installeren en de vraag was niet of iemand weet hoe ik hem terug krijg naar fabrieks instellingen.

ik zou wat cia.roberto gezegd heeft eens proberen maar volgens mij heb ik dat al een keer geprobeert..

ik vind het gewoon vervelend dat als ik iets vraag (waar dit forum voor is) dat ik dan van die rare antwoorden krijg..

dat er niet eens normaal gezegd kan worden van goh.. heb je dat al eens geprobeerd
en niet van die antwoorden waar door je je alleen gaat zitten irriteren omdat het lijkt ofdat jullie naar ons kijken als mongole ofzo die nergens wat van af weten.
en van die antwoorden krijgen wat je alleen maar de grond in boord..

voor de gene die het weten is het misschien simpel maar voor de gene die dat niet weten niet en daar is dit forum voor..
voor een normale vraag ook een normale antwoord te ontvangen..
en geen commentaar op je vraag of wat dan ook.

als iemand het weet lijkt mij het alleen maar leuk om mensen die het niet weten er mee te helpen en dan zijn we je zoiezo wel dankbaar.. je hoeft niet te denken dat je slimmer bent of boven ons staat.. snap je wat ik probeer te zeggen?

en mario snapt het tenminste wel!!
ouder zijn is ook niet alles want ogen gaan ook achter uit:) dat blijkt duidelijk uit jou antwoord!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan