Hallo,
Als ik windows Vista opstart kan ik het inlogscherm niet zien het is zwart beeld.
Als ik hem dan uitdruk en opnieuw start krijg ik een fout melding:
Kan Windows niet starten. Dit wordt mogelijk veroorzaakt door een recente hardware- of sofwarewijziging. DIt kun u doen om het probleem op te lossen:
1.Plaats windows installatieschijf en start opnieuw op
2.Selecteer taalinstelling en klik op volgende
3.Klik op herstellen.
Andere opties:
Als de stroom was uitgevallen tijdens het opstarten. dient u Windows normaal starten te selecteren
Als ik normaal starten kies dan krijg ik hetzelfde weer zwart beeld voordat ik kan inloggen.
veilige modus werkt ook niet. hij blijft dan haken.
ik heb het geprobeerd met een installatie cd van vista maar hij start de cd niet op ook al heb ik hem als 1ste proiriteit gezet bij het opstarten van de laptop.
ik hoop dat jullie hier antwoord op hebben.
bedankt voor het meedenken alvast!!:thumb:
Als ik windows Vista opstart kan ik het inlogscherm niet zien het is zwart beeld.
Als ik hem dan uitdruk en opnieuw start krijg ik een fout melding:
Kan Windows niet starten. Dit wordt mogelijk veroorzaakt door een recente hardware- of sofwarewijziging. DIt kun u doen om het probleem op te lossen:
1.Plaats windows installatieschijf en start opnieuw op
2.Selecteer taalinstelling en klik op volgende
3.Klik op herstellen.
Andere opties:
Als de stroom was uitgevallen tijdens het opstarten. dient u Windows normaal starten te selecteren
Als ik normaal starten kies dan krijg ik hetzelfde weer zwart beeld voordat ik kan inloggen.
veilige modus werkt ook niet. hij blijft dan haken.
ik heb het geprobeerd met een installatie cd van vista maar hij start de cd niet op ook al heb ik hem als 1ste proiriteit gezet bij het opstarten van de laptop.
ik hoop dat jullie hier antwoord op hebben.
bedankt voor het meedenken alvast!!:thumb: