nieuwe videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

codfather4

Gebruiker
Lid geworden
20 sep 2009
hallo allemaal ik heb een tijdje cod 4 gespeeld en ben helemaal verslaafd geraakt:P
het probleem is dat ik een nogal oude computer heb en ik over een tijdje cod mw2 ook wil spelen.
hiervoor heb ik een betere videokaart nodig volgens mij Nvidia Geforce 7200 of beter of ATI Radeon X1800 of beter
ik heb nu volgens mijn computer Ati radeon 9550/ x1050 series
dit is niet voldoende toch?
nu wil ik graag van iemand weten hoe ik erachter kom welke computer ik heb XD
welke videokaart ik moet en kan kopen
en hoe je die in de computer zou moeten steken.

alvast bedankt

Welkom op Helpmij.:)

Met PC wizard kun je kijken wat je allemaal in je pc hebt aan hardware;
http://www.cpuid.com/pcwizard.php
Als je pech hebt, dan heb je nog een AGP aansluiting. Indien ja dan heeft het weinig zin om hier nog geld aan uit te geven.

Geef maar eens door welk moederbord je hebt, dan zijn we er zo achter.:)

Welke NEC computer type/model heb je precies?

dat weet ik dus niet. dat is het hele probleem zon beetje:D
tips om hierachter te komen zonder op een sticker te kijken op de zijkant van de pc?

Als ik ga zoeken op wat je eerder opgaf, kom ik op een Intel Celeron systeem uit. Ga eens naar "system summery" in PC wizard en plaats een screenshot hier in je volgende bericht.

ik hoop dat je hier iets mee kan:

Bijlagen

• naamloos.JPG
    naamloos.JPG
    34,2 KB · Weergaven: 26
houd dat in dat er een kleine kans is dat er een nieuwe en goede videokaart ingaat

AGP komt bijna niet meer voor. Tegenwoordig zijn het PCI-e aansluitingen. Als je mazzel hebt, kun je misschien nog aan een tweedehands Bliss Geforce 7800GS+ komen met 512MB aan video geheugen.

Je processor en geheugen komen ook te kort;
# CPU (Prosessor): 2.6 GHz dual core of beter is aangeraden.
# RAM (Werkgeheugen): 1GB voor XP; 2GB voor Vista is aangeraden

Dat zul je zelf moeten bepalen, maar ik denk dat het zonde is om hier nog geld aan uit te gaan geven.

ok bedankt dan moet ik mar een nieuwe kopen.
bedankt voor de moeite
als je nog een betaalbare pc weet met systeemeisen van cod mw2 hoor ik dat graag

@Crash: Staan hier geen kaarten die geschikt zijn voor dat spel waar de topic-starter het over heeft? Vooral die Sapphire kaarten lijken me goed genoeg?

Tijs.

ik heb ook nog een site gevonden met agp videokaarten
kan iemand misschien kijken of er eentje bij zit die en voldoen aan de verwachte systeemeisen van cod mw2 en een beetje betaalbaar zijn.
dit is de site
of op de site van de vorige post kijken
alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan