Problemen na downloaden DLL

Status
Niet open voor verdere reacties.

ikke300

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2009
hallo jongens
ik zit met een probleem ik had een keer een injector en dll bestand gedownload voor een programma
en die een paar keer gebruikt (werkte prima en was geen virus (gescannt met avast etc)
maar toen kwam ik er achter dat dit programma zich telkens opstarte als ik mijn gebruikers account opstarte, dus ik dacht dat kan niet goed zijn dus ik verwijderde beide bestanden, maar toen de volgende keer dat ik opstarte starte hij de injector en dll weer op. toen ging ik maar eens zoeken waar dat programma nou nog stond. het stond in c:/documents and settings/username/application data

dus ik verwijder het daar ook, is het programma er de volgende keer dat ik opstart weer en staat het daar weer in app data

dus plz help me, hoe kan ik dit verwijderen?!?!

weet niet veel van computers af en ben gebruiker van xp

welk programma en dll is het dan?
Heb je al geprobeerd om het uit te schakelen via msconfig ?(te typen in het uitvoerwn vak van het start menu)
mvg Leo

Staat het bestand ook niet tussen het lijstje met software in configuratiebeheer, of een bestand wat er mee te maken heeft?

start> configuratiebeheer> software( programma's en onderdelen)

ik heb ccleaner er al 1000 keer over heen laten gaan ik zal de rest nog ff proberen
en er staat ook niks bij software
en msconfig ook al geprobeerd maar hij staat daar niet in de lijst plz help me :'(

Laatst bewerkt:
srry ik heb het helemaal afgezocht maar ik kan het niet vinden :(

Oké
Een lastige klant blijkbaar
Waarschijnlijk draait er iets anders, wat deze pas op bepaalde momenten opstart.
Wanneer het opgestart is zou het met proces explorer zichtbaar moeten worden.
Mogelijk dat een van de volgende programma's het als malware herkend.

Helpt ook dat niet dan misschien met een hijackthis log, Lees hier hoe.

dit is met dat programma wat je me net heb gegeven, hij staat er bij maar ik weet niet wat ik nu er mee moet doen
[smallIMG]http://i36.tinypic.com/mkzvwm.jpg[/smallIMG]

Laatst bewerkt door een moderator:
Met proces explorer kun je een proces uitschakelen, (kill) maar niet permanent voor zover ik weet.
Naar mijn idee zou het dan ook in autoruns te zien moeten zijn. Ik kan op dit monet niet bedenken waarom dat niet het geval is.

Gebruik je windows defender, daar kun je ook je op tarten programma's mee beheren
En anders mogelijk met een startup manager.
Daar heb je eer zoveel van dat dit slechts een voorbeeld is.

probleem opgelost met dank aan leofact!!!! :love:
dank je wel leo!

Hee eindelijk:)
Mooi dat het opgelost is.
Hoe heb je het uiteindelijn precies gedaan?
Mvg Leo

toch met dat ene programma van jou, en dan kill proces en toen was hij er de volgende keer niet meer!
thnx

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan