Opzoek naar (Mid) Game-PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

1Mitchell1

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2008
Ik zoek de beste Game-pc die je voor 500Euro kan krijgen, Samengestelt of niet maakt mij niet uit zolang die maar Snel, en games op hoge settings kan spelen, zoals Crysis.

Jullie mogen zelf een samenstelling maken en mij daar een link van geven,
of Marktplaats of een andere site.. Ik weet namelijk niet zo goed, welke pc goed is en welke nou te duur voor zijn doen. ik zoek meer een MID Game-pc
ik weet dat je voor 500 niet de ALLERBESTE High-end gamepc kan krijgen

Verras Me!

Ik weet niet veel van computers enz. Maar ik weet wel dat je met €500,- Niet een echt goeie game computer kan maken. En zeker niet kan spelen op high resolution op vrij nieuwe games. Maar ik denk wel dat hier wat mensen zitten die er iets moois van kunnen maken.

Ik zelf denk dat hij het niet zelf inelkaar gaat zetten. Dus ik zou er maar Assemblage bij doen

Inderdaad want voor een goede videokaart die de hedendaagse games aankan op de hoogste settings ben je al snel een dikke 200 a 250 euro kwijt.

en heb je nog een scherm, toetsendbord, muis, speakers of besturingsysteem nodig?

En deze vragen ook niet vergeten.
Elke vraag die je nu nog met ja gaat beantwoorden levert haast problemen op. Toetsenbord, muis en speakers is dan nog het minst dure...

http://link.marktplaats.nl/287742289

Is dit niks?

de verkoper heeft het volgende voor me aangepast

Behuizing: MS Tech LC-402 (zwart, blauw of zilver)
Voeding: 500Watt superpower
Zelfde moederbord als de ene pc
Zelfde processor als de ene pc
2x 1GB werkgeheugen, OCZ Gold... deze zien er mooi uit met de open kast ;) en ze koelen zichzelf beter.
Nvidia Geforce 9800GT Sparkle... 512MB... met GDDR3, dit is een betere kaart! (en ook weer mooier)
Koeler: Natuurlijk dan ook maar een mooie koeler met blauw licht, en projecteert zijn merk in de propeller. (zie foto's)
ZElfde harde schijf als de ene pc
Zelfde DVD brander als de ene pc

Laatst bewerkt:
http://link.marktplaats.nl/287742289

Is dit niks?

de verkoper heeft het volgende voor me aangepast

Behuizing: MS Tech LC-402 (zwart, blauw of zilver)
Voeding: 500Watt superpower
Zelfde moederbord als de ene pc
Zelfde processor als de ene pc
2x 1GB werkgeheugen, OCZ Gold... deze zien er mooi uit met de open kast ;) en ze koelen zichzelf beter.
Nvidia Geforce 9800GT Sparkle... 512MB... met GDDR3, dit is een betere kaart! (en ook weer mooier)
Koeler: Natuurlijk dan ook maar een mooie koeler met blauw licht, en projecteert zijn merk in de propeller. (zie foto's)
ZElfde harde schijf als de ene pc
Zelfde DVD brander als de ene pc
Je kijkt toch naar je beeldscherm, niet naar de binnenkant van je kast? Het is echt zonde van je geld om naar het uiterlijk te kijken van je hardware... Hoe vaak kijk je daar nou naar? En zoals marsmannetje zegt, is zijn samenstelling een stuk beter als deze.

Als ik die computer haal, en voor 70euro nog wat hardware bijzet? die advententie die ik in vorige post liet zien, zonder die Game kast aanpassining, gewoon zoals het in advententie staat.
Wat is Assemblage, dat ze hem voor je in elkaar zetten? en wat voor besturingsysteem zit er op de samenstelling van marsmannetje?

Laatst bewerkt:
Deze kaart behoort tot de nieuwe 9-serie van Nvidia
Ik wist niet dat meer dan anderhalf jaar oud als nieuw wordt beschouwd in de computer wereld? Die gast loopt echt te ***len zodat hij dat ding kan verkopen. Er zitten allerlei verouderde componenten in. Met de computer van marsmannetje heb je een veel sneller systeem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan