Dynamische schijven

Status
Niet open voor verdere reacties.

LarsL

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2008
Hallo allemaal,
Ik heb gister via schijfbeheer mijn standaardschijven naar dynamische schijven omgezet bij het creeeren van een nieuwe partitie, nu ben ik ten einde raad want windows start niet meer op, ik heb gelezen dat dat alleen opstart vanaf een standaardschijf, ook las ik dat ik met Paragon Partition Manager zonder dataverlies weer kan terug converteren, alleen hoe kan ik Paragon Partition Manager draaien als ik geen toegang heb tot windows?

- Lars

Windows kan prima starten van een dynamische schijf. Welke foutmelding krijg je precies?

Ik krijg geen melding dat is het hele probleem helaas, er is slechts een knipperend streepje zichtbaar, zou het aan iets anders kunnen liggen?

Ik krijg geen melding dat is het hele probleem helaas, er is slechts een knipperend streepje zichtbaar, zou het aan iets anders kunnen liggen?
Ben ten einde raad: wat moet ik nu doen? ik krijg mijn windows niet meer geboot en als ik een bootcd erin douw (Hiren's boot cd) krijg ik geen usb support blijkbaar want mijn externe harde schijf wordt niet herkend (in de windows explorer). Wat nu? :( BartPE kan niet want ik heb de XP cd zo even niet liggen :(

@Harry Snor: Windows boot niet dus dat word geen oplossing, ik wil best opnieuw installeren maar ik wil wel data backuppen.

Hoe krijg ik usb support zodat ik naar mijn externe harde schijf data kan backuppen?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan