Fijutsu siemens PC geeft een vaag probleem aan, Ik denk moederbord probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bassam

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2009
Geachte beste Helpmij Leden!
--

Aller eerst hartstikke bedankt voor het lezen van mijn vraag en het schenken van aandacht hier aan en het proberen te verhelpen van mijn probleem.

--
Ik zal als volgt mijn probleem opnoemen.
Mijn moeder heeft een Fujitsu Siemens Scaleo P Computer in haar bezit.
Al gedurende 1 week weet ik absoluut niet hoe ik dit probleem moet oplossen, ik ben geen beginner met computers maar ook geen Expert. Ik heb geprobeerd dit probleem op te lossen maar met negatief resultaat als volgt helaas. Waneer ik simpel op de aan/uit knop druk lijk op het eerste gezicht alles prima en geen problemen, je hoort de hardeschijf ''kraken'' en je hoort prima de coolers hun werk doen, de DVD/Whriter werkt prima hij gaat open en dicht. Alleen helaas bij het beeldscherm staat die vast bij het begin, Je ziet namelijk de opties om in de bios te komen en om op DEL te drukken om deze stap over te slaan, gewoon een normale start. Maar helaas staat die bij de start helemaal stil en reageert die nergens op, Ik weet bij god niet wat dit probleem is en hoe dit voorkomt,
Pas nog de videokaart vervangt, En geen problemen gehad. Alleen ik weet me letterlijk niet wat ik moet doen!
Ik heb al geprobeerd de Computer aan een andere monitor te koppelen maar helaas de zelfde storing dus het probleem is de PC en niet de monitor!

Misschien (Hopelijk) kunnen jullie mij hiermee verder helpen? Elke hulp zal zeer welkom zijn zelf al probeer je het, elke hulp is welkom!

Bij Deze voor jullie een mooie Roos voor het helpen van mijn probleem!

En het spijt mij zeer als dit in de verkeerde rubriek is gevallen, gelieve dit dan te wijzigen.

Met vriendelijke en dankbare groet,
Bassam!

Laatst bewerkt:
Maak je kast eens open, en haal je batterij eruit.
Dat is een knoopcelbatterij, met nr:CR2032. Kan niet missen, er zit er maar een in.