Overclock vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.

ittimous

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2009
Ik heb een ATI Radeon HD3450 AGP ( ik weet het het is een *** ding daarom wil ik hem overclocken)

Maar ik kan dus in de ATI control center overclocken maar daar staat een limit op.

GPU clock was: 600 ---> 650 (verder kan die niet want kan het balkje niet verder schuiven.
Geheugen Clock was: 400 --> 450 en hier het zelfde hij kan niet verder

Nu is mijn vraag. kan ik dit ergens uitzetten zodat ik toch nog iets verder kan want hij is tijdens het gamen rond de 32-36 graden en ik denk dat ik nog wel paar graden hooger kan. Vaak ook nog zeker 28-32 graden! Ik kan dus zeker nog wel wat hoger komen maar hoe??

weet iemand waar ik hem hoger kan overclocke of die beveiliging eraf kan halen?

Ik heb ook PSstrip alleen daar kan ik ze ook niet wijzigen want ze vallen dan gewoon weer terug naar 650-450 .

Bedankt,

Laatst bewerkt:
nou in overklok had ik hem ook al gezien, maar weet geen oplossing.

Maar je kunt het proberen met bv. ATI tools

Nou dat ATI tools had ik al maar bij het auto overclocking snap ik het niet want dan moet ik een D3 en D2 profiel selecteren en die heb ik neit denk ik?? en als ik het handmatig wil doen dan krijg ik een blauw scherm met witte tekst en dan na 2 sec is dat weer weg dan start me pc opnieuw op en vraag hij hoe ik windows wil starten ( dus gwoon normaal starten)

ik heb windows 7 misschien is dat het probleeem?

misschien is dat niet helemaal compatible met windows 7.

en Riva tuner?
Is wat makkelijker

Oke ik heb RivaTurner

Alleen ik kan mijn Driver Systeem niet openen want er staat: Catalyst 8.10 detected

en daar achter staat dan niet: Customsize om me driver systeem te openen.

Want er hoort: ForceWare Detected te staan volgens mij

Dus wat kan ik hieraan doen?

Oke... En ik heb ook ATITOOLS

alleen daar heb ik dus ook geen profiel...
Waar kan ik die vinden en hoe open ik die

En Ik heb ook ATITOOL.

Maar daar heb ik dus ook geen videokaart profiel. waar kan ik die vinden en hoe ka ik die open?

Laatst bewerkt:
De antwoorden uit je andere topic naar hier verplaatst en de andere topic gesloten. Het is niet toegestaan meerdere topics over hetzelfde probleem te openen.

Iemand??

Weet iemand hoe ik die lock van me videokaart kan afhelen?

Thx

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan