laptop voor call of duty 4 modern warfare 2

• Onderwerp starter Onderwerp starter piede
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

piede

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2009
Hallo allemaal!

Ik ben aan het kijken voor een nieuwe laptop omdat mijn acer aspire 3680 niet meer echt up to date is.

Ik heb enkele laptops bekeken die binnen mijn budged vallen maar ik zou graag call of duty 4 modern warfare 2 erop willen spelen.

Zouden jullie mij willen vertellen welke van de volgende laptops daar het meest geschikt voor is en welke dit helemaal niet aan zou kunnen.

PACKARD BELL Easynote LJ71-SB-257 multimedia laptop

ACER Aspire 7520G laptop

MSI CR700-039 multimedia-laptop

ACER Aspire 7540G-304G50MN multimedia-laptop

PACKARD BELL LJ65-CU-014 laptop

ACER Aspire 7535-644G32 MN multimedia-laptop

ACER Aspire 7715ZG-434G50MN multimedia laptop

ACER Aspire 7535G-654G32MN multimedia-laptop

Aslvast bedankt!
Peter

Even een vraagje tussendoor, cod 4 of cod 6? Want je mixed ze nu door elkaar.

En Links naar de verschillende laptops zou fijn zijn, nu moeten we ze allemaal opzoeken.

Hoe goed wil je de games kunnen spelen? Want inderdaad Alienware zijn laptops gemaakt voor gaming. De meeste mainstream laptops zijn daat niet voor geschikt.

Hallo,

Bedankt voor u reactie.

Ik bedoel Call of Duty: Modern Warfare 2

Ik zit zelf aan de volgende laptop te denken:
ACER Aspire 7715ZG-434G50MN multimedia laptop
Uitvoering: T4300
Intern geheugen: 4096 Mb
Opslagcapaciteit: 500 Gb
Videokaart type: Intel GMA 4500M
Ingebouwde webcam: Ja
Beeldscherm type: TFT
Beeldscherm grootte: 17,3 inch
Geluid: High Definition Audio
Luidsprekers: intern
PC card: nee

Link:

http://www.neck.nl/produkt/produkte...h_refview=lister&fh_view=detail&welt=default#

Nogmaals, een laptop is niet geschikt om mee te gamen.

Je geeft geen antwoord op de vraag hoe goed je het spel wilt kunnen spelen. Als alles op laag een optie is, dan is de laptop die je nu beschrijft al niet eens geschikt. De videokaart is absoluut niet geschik om mee te gamen.

Wat is uberhaubt je budget? Want een "game" laptop kost al gauw 2000 euro en meer.

Het spel hoeft niet super te draaien.

Ik zit zelf te denken om maxiaal 600-650 euro uit te geven.

Peter

Helaas kan je met zo'n budget geen laptop kopen die Call of Duty MW2 can runnen.

Ik zag op neck.nl
Deze laptop: PACKARD BELL LJ65-CU-014

Uitvoering: T4200
Intern geheugen: 3072 Mb
Opslagcapaciteit: 320 Gb
Videogeheugen: 512 MB DDR2
Videokaart type: ATi Mobility Radeon HD4570

Kan iemand mij vertellen waarom deze specs niet geschikt zijn voor call of duty modern warfare 2? want deze komt op 599 euro.

Alvast bedankt!

Simpelweg omdat het een laptop is.

Een laptop kan je niet vergelijken met een desktop ook al komen sommige onderdelen qua naam overeen met onderdelen in een desktop.

Ga er van uit dat je met een laptop in jou budget het spel op minimaal kan draaien, als het al draait.

Ik heb hieronder enkele laptops gezet.
Ik heb nu van iedereen gehoord dat laptops niet geschikt zijn om spellen op te spelen dus ik hoef alleen te weten welke van deze laptops het meest geschikt is en waar het uberhaupt niet op zal draaien.

ACER 7730 notebook
Uitvoering: T3200
Videogeheugen: max 1759 MB gedeeld
Videokaart type: nVidia GeForce 9300M GS
Beeldscherm grootte: 17 inch
Geluid: High-definition audio
PC card: 1 x type II
Accu: 6 cell Lithium-Ion
Hoogte: 4,4 cm
Breedte: 40,2 cm
Diepte: 29,7 cm
Snelheid harde schijf: 5400 rpm
Gewicht: 3800 g
Media station: cardreader, DVD±RW DL
ExpressCard slot: Ja
Aansluitingen: Bluetooth, ethernet, Gigabit ethernet, HDMI, modem, USB 2.0, Wireless LAN
Ingebouwde microfoon: ja
Model videokaart: onboard videochip
Toetsenbordindeling: qwerty
Type laptop: laptop PC
Beeldscherm resolutie: 1440 x 900
Type processor: Intel Pentium Dual-Core

ACER Aspire 7520G laptop
Uitvoering: TL62
Opslagcapaciteit: 250 Gb
Videogeheugen: 512MB/1280MB TC
Videokaart type: NVIDIA GeForce 8600M GS
Beeldscherm grootte: 17 inch
Accu: Li-ion 6 cells
Hoogte: 4,3 cm
Breedte: 40,4 cm
Diepte: 29,8 cm
Gewicht: 3700 g
Aansluitingen: DVI, FireWire 400 (IEEE 1394), Gigabit ethernet, modem, TV-out, USB 2.0, Wireless LAN
Intern geheugen (max.): 4096 MB
Beeldscherm resolutie: 1400 x 900
Type processor: Mobile AMD Athlon 64 X2

HP Pavilion dv7-3020ed
Specificaties
- dankzij de AMD Athlon II Dual Core processor M300 is deze laptop behoorlijk snel.
- Met werkgeheugen van 4 Gb om ook met grote bestanden snel te kunnen werken.
- Grote harde schijf van 320 Gb voor ca. 16.000 MP3-songs + 21.000 foto's + 55 uur video in DVD-kwaliteit.
- Multi DVD-rewriter +/- dual layer.
- De beeldkwaliteit is ook bij snel bewegend beeld erg goed dankzij de prachtige beeldweergave via ATI Radeon HD4530 met max. 2302 Mb geheugen en HDMI.
- Aansluitingen: 4x USB 2.0 voor het aansluiten van verschillende externe apparaten, 1x 10/100/1000 Ethernet en draadloos LAN WiFi b/g voor internetten op topsnelheid.

Specificaties: dankzij de AMD Athlon X2 Dual Core processor M300 is de laptop behoorlijk snel. Het werkgeheugen van 4 Gb maakt het mogelijk ook met grote bestanden snel te werken. De harde schijf van 500 Gb heeft voldoende opslagcapaciteit, bijvoorbeeld voor 20.000 MP3-nummers + 27.000 foto's en daarnaast nog zo'n 100 uur video in DVD-kwaliteit. SuperMulti DVD±R/RW Double Layer. Multikaartlezer 5-in-1: waardoor bijna alle gangbare (opslag-) kaarten gelezen kunnen worden. De beeldkwaliteit is ook bij snel bewegend beeld erg goed dankzij de prachtige beeldweergave via ATI Radeon HD4570 met 512 Mb DDR3 videogeheugen. 3x USB 2.0 voor het aansluiten van verschillende externe apparaten, 10/100 Ethernet aansluiting en WiFi wireless LAN b/g voor internetten op topsnelheid

HP Pavilion dv7-3020ed
Specificaties
- dankzij de AMD Athlon II Dual Core processor M300 is deze laptop behoorlijk snel.
- Met werkgeheugen van 4 Gb om ook met grote bestanden snel te kunnen werken.
- Grote harde schijf van 320 Gb voor ca. 16.000 MP3-songs + 21.000 foto's + 55 uur video in DVD-kwaliteit.
- Multi DVD-rewriter +/- dual layer.
- De beeldkwaliteit is ook bij snel bewegend beeld erg goed dankzij de prachtige beeldweergave via ATI Radeon HD4530 met max. 2302 Mb geheugen en HDMI.
- Aansluitingen: 4x USB 2.0 voor het aansluiten van verschillende externe apparaten, 1x 10/100/1000 Ethernet en draadloos LAN WiFi b/g voor internetten op topsnelheid.

Specificaties: dankzij de AMD Athlon X2 Dual Core processor M300 is de laptop behoorlijk snel. Het werkgeheugen van 4 Gb maakt het mogelijk ook met grote bestanden snel te werken. De harde schijf van 500 Gb heeft voldoende opslagcapaciteit, bijvoorbeeld voor 20.000 MP3-nummers + 27.000 foto's en daarnaast nog zo'n 100 uur video in DVD-kwaliteit. SuperMulti DVD±R/RW Double Layer. Multikaartlezer 5-in-1: waardoor bijna alle gangbare (opslag-) kaarten gelezen kunnen worden. De beeldkwaliteit is ook bij snel bewegend beeld erg goed dankzij de prachtige beeldweergave via ATI Radeon HD4570 met 512 Mb DDR3 videogeheugen. 3x USB 2.0 voor het aansluiten van verschillende externe apparaten, 10/100 Ethernet aansluiting en WiFi wireless LAN b/g voor internetten op topsnelheid.

PACKARD BELL LJ65-CU-014 laptop
Uitvoering: T4200
Videogeheugen: 512 MB DDR2
Videokaart type: ATi Mobility Radeon HD4570
Accu: Li-Ion
Hoogte: 3,9 cm
Breedte: 41,2 cm
Diepte: 28 cm
Gewicht: 3300 g
Media station: cardreader
ExpressCard slot: Nee
Aansluitingen: Gigabit ethernet, HDMI, USB 2.0, Wireless LAN
Beeldscherm resolutie: 1600 x 900
Type processor: Intel Pentium Dual-Core

Persoonlijk zou ik de acers en de pb's sowieso al achterwege laten. Maar das mijn mening.

Dan blijft de hp over, maar die heeft weer een Athlon processor. Daar ga je het spel niet of nauwelijks op kunnen spelen ben ik bang.

Persoonlijk, als het echt persee een laptop moet zijn, zou ik nog even doorsparen. Of een hele mooie game pc samenstellen voor het budget dat je nu hebt.

Ik denk dat het toch deze zal worden: ACER Aspire 7535G-654G32MN multimedia-laptop

Ik vond namelijk ook dit stukje:
The gaming performance of the ATI Mobility Radeon HD4570 should be very similar to the desktop HD 4550 which features similar specifications. Benchmarks of the desktop card showed, that the most DirectX9 titles can be played fluently in high details and 1024x768 (like Call of Duty 4, F.E.A.R., UT3, World in Conflict). Demanding games like crysis only run in low-medium detail settings in decent frame rates.

ACER Aspire 7535G-654G32MN multimedia-laptop

Processor
Processorfamilie AMD Athlon X2 Dual Core
Processornummer QL-65
Kloksnelheid 2100 MHz
Level 2 cache-geheugen 1 MB
Front side bus / HyperTransport 800 MHz
Chipset AMD 780G
Geheugen
Intern RAM-geheugen 4 GB (4096 MB)
Type geheugen SO-DIMM DDR2
Geheugen uitbreidbaar
Maximaal RAM-geheugen 4 GB (4096 MB)
Geheugensloten totaal 2
Geheugensloten vrij 0
Harde schijf
Capaciteit harde schijf 320 GB
Type SATA
Snelheid 5400 rpm
Aantal schijven (intern) 1
Beeldscherm
Schermdiagonaal 17,3 inch
Resolutie 1600 x 900 Pixels
Schermtype TFT-LCD met LED-verlichting
Glare type
Breedbeeld
Aspect ratio 16 : 9
Touchscreen
Videokaart
Videokaartfamilie ATI Mobility Radeon
Type videokaart HD 4570
Videogeheugen 512 MB
Totaal videogeheugen (shared) tot 2304 MB
DirectX 10.1
Optische drive
DVD-speler/brander DVD-speler & -brander
Blu-ray
Communicatie
RJ45 Ethernet 10/100 LAN (Fast Ethernet)
Draadloos netwerk (WLAN) Draadloos 802.11b/g/n (300 Mbit/s)
Bluetooth
Bluetooth-versie N.v.t.
RJ11 Modem
Ingebouwd 3G modem
Infrarood (IrDA)
Audio
Audiosysteem High Definition Audio
Speakers 2.0
Geïntegreerde subwoofer
Camera
Webcam
Webcam resolutie VGA (0.3 Megapixel)
Bediening
Type toetsenbord QWERTY
Numeriek keypad
Touchpad
Trackpoint
Afstandsbediening
Aansluitingen
DVI
e-SATA
ExpressCard
FireWire
HDMI
Parallel
PCMCIA
PS/2
Seriëel
S/PDIF
Aantal USB-poorten 4 poorten
VGA
3,5 mm Audio
3,5 mm Microfoon
TV-tuner
Docking Station
Cardreader
Geheugenkaart xD (Xtreme Digital) , Memory Stick Pro, SD (Secure Digital), Memory Stick, Multi Media Card (MMC)
Beveiliging
Biometrische fingerprint-reader
BIOS-wachtwoord
Harde schijf bescherming
Accu
Stroomvoorziening Li-Ion-accu
Aantal cellen 6
Batterijgebruiksduur 2 uur
Software
Besturingssysteem Windows Vista Home Premium
Taal besturingssysteem Nederlands, Engels
Fysieke eigenschappen
Lengte 28,6 cm
Breedte 41 cm
Dikte 4,15 cm
Gewicht 3250 gram
Kleur Zwart
Overige
Merk Acer
Model Acer Aspire
Handleiding Engels (schriftelijk), Nederlands (schriftelijk)
Fabrieksgarantie 1 jaar
Garantietype Carry-in-garantie

Ik vond namelijk ook dit stukje:
The gaming performance of the ATI Mobility Radeon HD4570 should be very similar to the desktop HD 4550 which features similar specifications. Benchmarks of the desktop card showed, that the most DirectX9 titles can be played fluently in high details and 1024x768 (like Call of Duty 4, F.E.A.R., UT3, World in Conflict). Demanding games like crysis only run in low-medium detail settings in decent frame rates.

Voornamelijk dat valt op. Vergelijk de system requirements van Crysis eens met die van call of duty 6. Dit komen heel erg overeen. Dat betekend dat je Call of duty naar alle waarschijnlijkheid ook met deze laptop beroerd of niet kan spelen.

Ik probeer niet vervelend te zijn, maar probeer je te behoeden voor een miskoop. Ik weet niet wat je plannen zijn met de laptop naast dit spel en of je ook toekomstige games wilt draaien. Een laptop waat je lekker op kan gamen is toch echt voor een groter budget.

Laatst bewerkt:
Ik heb het budget iets omhoog gedaan en ben bij deze laptop uitgekomen voor 799 euro.

Ik heb begrepen dat deze een aparte video chip heeft en dat dat beter is bij het spelen van spellen. Klopt dit?

ACER Aspire 8930G
Uitvoering: T6400
Intern geheugen: 4096 Mb
Videogeheugen: 1024MB toegewijd
Videokaart type: nVidia GeForce 9600M GT
Beeldscherm grootte: 18,4 inch
Geluid: HD-audio
Accu: 8 cells Lithium-ion
Hoogte: 4,4 cm
Breedte: 44,1 cm
Diepte: 30 cm
Gewicht: 4100 g
Aansluitingen: Gigabit ethernet, HDMI, modem, USB 2.0, Wireless LAN
Model videokaart: aparte videochip
Intern geheugen (max.): 4096 MB
Beeldscherm resolutie: 1920 x 1080
Type processor: Intel Core 2 Duo

Dat klopt inderdaad, maar de 9600 is weer wel een budget kaart.

Ik blijf bij mijn mening dat een laptop gewoonweg niet geschikt is voor games. Het is uiteraard je eigen keuze, maar ook bij deze laptop twijfel ik aan de speelbaarheid van het spel. Denk dat ie zal draaien, maar wederom alles op laag.

Dit is dan weer wel een laptop die het spel aan kan: http://www.dell.com/us/en/home/note...efid=laptop-alienware-m17x&s=dhs&cs=19&~ck=mn

Maar goed, die start bij 1600 dollar...

ik heb hier niet zoveel verstand van dus eigenlijk weet ik niet wat je bedoeld met een budget kaart. :confused:

Nvidea maakt van de 9 serie bijvoorbeeld 3 soorten de 9400, de 9600 en de 9800. Alleen die laatste kan je beschouwen als volwaardig gamers kaart (en dan hebben we het hier ook nog eens over een laptop). De andere twee kan je mee gamen, maar zijn niet zo krachtig, zie het als een goedkope tussen oplossing om een spel wel te kunnen draaien, maar niet voluit.

Mag ik vragen wat er tegen is op een desktop? Veel beter geschikt voor games en veel meer upgrade mogelijkheden. Of te wel, veel meer waar voor je geld.

Ik wil de laptop graag ook gebruiken voor school en stage en dit betekend dat ik me laptop mee moet kunnen nemen en daarom valt een desktop af.

Ik gebruik de laptop dus grotendeels daarvoor.
Omdat ik ook graag spellen wil spelen zoek ik een laptop waarop dat zou kunnen.

Dus als ik het goed begrijp zal de laptop call of duty modern warfare 2 wel spelen maar niet op high.

Dit is wel het meeste wat ik kan uitgeven maar heb ik het goed als ik denk dat dit wel een van de meest geschikte laptops is in deze prijsklasse?

Na een hoop reacties en specificaties bekeken te hebben is de acer aspire 8930g besteld! :D

Ik heb er vertrouwen in!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan