Laptop Zonder Cd Drive (Tenminste, Ik Den Dat Het Zo Heet.).

Status
Niet open voor verdere reacties.

xweetok59

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2009
Maar, hoe kan ik nou een cd spel erop doen? Ik wil Spore erop doen. Maar het probleem is, de usb stik zit te vol met belangrijke dingen, ik kan geen nieuwe kopen en ik mag Spore niet gratis illegaal van de internet downloaden omdat er anders virussen komen..... Please, iemand, kom met een oplossing!

Graag!

Graag meer informatie erover. Heeft het virussen ofzo? Wat doet het? Hoe werkt het?

Niks virussen het is gewoon een cd/dvd-rom speler, die je via USB aansluit.:confused:

Ook dat is mogelijk: je gaat naar een winkel waar ze die dingen verkopen en je steelt er één. :shocked:

Wat je nog kan doen is de cd/dvd-rom van een andere pc delen en de game over het netwerk installeren. Betwijfel of dat gaat werken, gezien je vaak de cd/dvd-rom nodig hebt om te kunnen spelen.

Laatst bewerkt:
Erm...

Erm... Crash, mijn andere topic ging over hoe ik een spel kan installeren zonder dat er een scherm komt dat ik er een cd in moet doen. Niet hoe ik een cd kan afspelen zonder cd drive!

De vraag in je andere topic komt op hetzelfde neer. Met het verschil dat in deze topic je USB nog vol met belangrijke bestanden staat en in de andere topic kennelijk niet meer.

...

Ja, fout gezegd in deze topic. maar weet je antwoord op die vraag van de andere topic of niet?

Dan zul je met een "No-cd/dvd crack" aan de gang moeten. Echter zal je zelf opzoeken hiernaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan