Nieuwe spoed PC 1000 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

I need helpz

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 dec 2009
hey ik heb jullie hulp nodig.
Ik mag vandaag al een nieuwe pc samenstellen en volgende week heb ik vakantie :eek:
maar ik heb geen idee hoe ik dat moet doen.

Budget - 1030 euro incl rembours dus jullie kunnen iets van 1000 euro samenstellen zodat ik ongeveer op 1030euro kom met rembours erbij. (mn moeder wilt echt niet meer dan 1030 euris zij gaat em kopen :cool:)
Doel - Gamen (crysis warfare 2, mirrors edge etc) ,Film Kijken,
Hoe belangrijk is stilte? - erg belangrijk hij moet in mn kamer blijven staan en ook 24/7 aanstaan ( dus ik neem aan scyte mugen 2?)
Assemblage - ik kan zelf NIET assembleren of hoe je het ook noemt dus de winkel moet het voor me doen. ( het liefst met pick & return garantie als dat mogelijk is)

Opties: Wlan inside ( ik heb geen zin om met kabels rond te schouwen)
Besturingssysteem - ik hoef geen besturingssysteem (mijn oom heeft windows 7 klaarstaan :cool:)
Andere software? - nopes

Kast: Cooler Master CM 690 - Midtowermodel - ATX - geen voeding ( EPS12V/ PS/2 ) - zwart - USB/FireWire/Audio < -- beste kast en ik vind em heel mooi :love:

Harddisk - 1tb voor films ,heel veel filmpjes :p

Randapparatuur -

Wlan(draadloos internet zodat ik geen kabels nodig heb) , Muis(met gewichtjes) , Keyboard, HDMonitor ( 23 inch), Speakerset(ik ben niet zo'n audio addicted dus dit hoeft niet zo duur te zijn (max 20euro), Gamers Headset ( deze ga ik vaak gebruiken)

Ik mag em zo snel mogelijk bestellen dus ik kan niet wachten totdat jullie de perfecte pc samenstellen :love:

EDIT:

Na wat prutten aan azerty heb ik dit bij elkaar gekregen:
http://www.azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product[56535]=1&product[204333]=1&product[244747]=1&product[242662]=1&product[88982]=1&product[242774]=1&product[42465]=1&product[226356]=1&product[7517]=1&product[245679]=1&product[232977]=1&product[13739]=1&product[212040]=1&product[42688]=1&product[70197]=1

Foto: http://img99.imageshack.us/img99/9431/96597636.jpg

Op- en aan Merkingen Aub !!

Laatst bewerkt:
Goedemiddag,

Welkom op Helpmij,

Ik weet niet of het de perfecte is maar het is alvast een begin zie bijlage.

Bijlagen

• Syteem 2.PNG
    Syteem 2.PNG
    84,9 KB · Weergaven: 54
Laatst bewerkt:
ik heb em gefixed geloof ik , ik heb em nu ook besteld maar ik kan nog veranderen binnen een paar dagen :thumb:

ik heb em gefixed geloof ik , ik heb em nu ook besteld maar ik kan nog veranderen binnen een paar dagen :thumb:

Had dan op ons verwacht. :)

WLAN - Ze hebben ook gewoon draadloos internet uitgevonden via een usb-stik, scheelt paar euro... Ik zie ook niets in de monitor van u - je zou beter voor iets goedkopere of FullHD gaan.

Voor de rest prima, alleen ik zie zelf geen nut in al die dure toetsenborden en muizen(IMO) :)

P.S. Heb nu i7 860 met boxed coolder, in rust stand hoor je hem bijna niet, dus de pc's zijn tegenwoordig echt niet zo lawaaierig als ze vroeger waren.
P.S.S. Je wilt 1TB HDD, je hebt 500GB besteld(ongeveer 460 echte GB's)

Laatst bewerkt:
Had dan op ons verwacht. :)

WLAN - Ze hebben ook gewoon draadloos internet uitgevonden via een usb-stik, scheelt paar euro... Ik zie ook niets in de monitor van u - je zou beter voor iets goedkopere of FullHD gaan.

Voor de rest prima, alleen ik zie zelf geen nut in al die dure toetsenborden en muizen(IMO) :)

P.S. Heb nu i7 860 met boxed coolder, in rust stand hoor je hem bijna niet, dus de pc's zijn tegenwoordig echt niet zo lawaaierig als ze vroeger waren.
P.S.S. Je wilt 1TB HDD, je hebt 500GB besteld(ongeveer 460 echte GB's)

ik was vergeten dat ik zo'n wlan stickie had dus dat kan ik al weglaten :D
ik was over mn limit dus dan maar 500gb, als ik later meer wil kan ik het nog altijd bestellen :thumb:
ik vond de monitor heel mooi :)
een dure toetsenbord vind ik ook niet zo belangrijk.
Maar een muis met meer clickmogelijkheden vind ik handig voor online schietspellen :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan