Router met groot bereik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Deze vraag is niet zomaar te beantwoorden. Wat wil je ermee doen? Schets eens je thuissituatie. En hoeveel buren hebben ook een WLAN?:shocked:

Deze vraag is niet zomaar te beantwoorden. Wat wil je ermee doen? Schets eens je thuissituatie. En hoeveel buren hebben ook een WLAN?:shocked:

@Lutz,

Je 'vragen' zijn begrijpelijk en de ongenuanceerde vraag van TS nodigt hiertoe ook wel uit, maar de omstandigheden waarnaar jij vraagt zeggen op zich niks over de kwaliteit van de router.

@Lutz,

Je 'vragen' zijn begrijpelijk en de ongenuanceerde vraag van TS nodigt hiertoe ook wel uit, maar de omstandigheden waarnaar jij vraagt zeggen op zich niks over de kwaliteit van de router.

Bedankt Vanveelen voor je kritiek, maar doe het eens beter.

Het helpt niet om alleen een router met grote bereik te hebben, je moet meestal ook nog vanuit je laptop de router kunnen bereiken.:)

Wat helpt het indien ik een 802.11N router adviseer waar hij beter een 802.11A router kan gebruiken of een homeplug systeem?

Maar ik laat het aan je over...

Nog de beste wensen voor 2010

Welke router heeft een groot bereik?

--------------------------------------------------------------------------------
Ik heb een Sitecom 300N WL-351 met ingebouwde antennes gekocht. Onze boerderij is 30 meter lang en nu hebben we geen goede ontvangst aan het eind van het huis. De router staat in het midden van het huis. Misschien kan ik beter een andere router kopen met externe antennes? Welke router zou beter geschikt zijn voor ons huis?

Help:confused:

En een gelukkig niewjaar:).

--------------------------------------------------------------------------------

Hoi,

Als de afstand tussen router en netwerkkaart dan zo'n 15 meter is, kan het niet daaraan liggen.
Je zegt: een boerderij. Moet het signaal door betonnen muren en/of plafonds heen?
Heeft het 'te ontvangen' apparaat (pc of laptop) een Wireless-N netwerkkaart, en - zo ja - van welke merk/type?

routor

Het signaal moet door betonnen muren heen van een meter.

Laatst bewerkt:
Het signaal moet door muren etc.:)

Ja, dat snap ik ook wel, het gaat erom of het gewapend betonnen muren zijn.
Gipsblokken, gipsplaatwanden en houten vloeren of niet-betonnen vloeren zijn geen probleem.
Bovendien geef je geen antwoord op de andere vragen.
Dus nogmaals ...... (lees mijn reactie graag wat zorgvuldiger door!)
Als je écht geholpen wilt worden hier, geef dan zelf ook zo gedetaileerd mogelijk je vragen en/of reacties.
Dat voorkomt eindeloos heen-en-weer mailen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan