Help!! Geen Internet op Windows 7 !!??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedraad = Kabel tussen computer en modem/router. Kijk eerst eens of dat wel werkt. Zo ja, dan verder voor draadloos.

Hallo, ik heb ook ongeveer hetzelfde probleem.

Ik heb op mijn pc win7 en XP Pro staan.
Als ik bij het starten win XP kies, heb ik gewoon i-net, maar als ik win7 kies dan heb ik geen draadloze verbinding.
het werkt wel gewoon via een lan kabel.

Ik heb al echt alles geprobeerd maar niks lijkt te helpen, als ik de probleem oplosser start krijg ik een melding dat er geen oplossing kan worden gevonden.

weet iemand wat ik eraan kan doen?

mvg
Luck

Zijn wel de juiste drivers geïnstalleerd?

Het gekke is, toen ik win7 er net op had had ik nog wel WLAN

Misschien zit er een beveiling op je WLAN?(WPA etc.)

Vul je wel de juiste code in?

Hallo ik heb net mijn nieuwe pc aangeschaft het is een Acer Aspire M7300
en daar zat standaard Windows Vista Home Priminum op en dat heb ik geupgrade naar Windows 7. Nu is mijn probleem dat ik op Windows Vista nog wel internet had, maar nu heb ik Windows 7, en als ik verbinding probeer te maken met mijn thuis netwerk dan gaat hij proberen verbinding te maken en dan na 5 minuten staat er "Limited Acces" met een geel driehoekje bij het internet icoontje,
Ik heb Gigabit Ethernet, en een antenne als ontvanger, ik heb alle drivers enzo al een paar keer gecheckt opnieuw geinstaleerd enz.. maar nog steeds hetzelfde probleem
Kan iemand mij alsjeblieft helpen ??

Alvast bedankt:thumb:

heb je alle drivers geinstalleerd?

okee,

heel raar, ik heb de administrator account ingeschakeld en daar had ik ook geen verbinding, maar daar vond de probleem oplosser wel iets.

nu doet alles het weer

toch bedankt voor de moeite allemaal...

mvg
luck

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan