OO Draw naar MO

Status
Niet open voor verdere reacties.

Corinaal

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 jan 2010
Berichten
4
Ik heb een aantal bestanden gemaakt in OO Draw. Helaas kan ik dit nergens uitprinten omdat de schoolcomputers MO gebruiken. in OO writer kun je de bestanden opslaan als een MO bestand, met Draw kan dit echter niet. Althans, naar mijn idee...

Heeft 1 van jullie misschien de oplossing?
Alvast heel erg bedankt!
 
Bij mijn weten heeft MsO geen alternatief voor Draw uit OO. En een programma dat niet bestaat kan je niet gegevens laten 'bewerken'. Maar, mag ik vragen wat u precies gemaakt heeft ? Misschien kan iets eenvoudigs wel in writer aangemaakt worden en dan is het probleem opgelost.


Groetjes
Ivo
 
Een opdracht voor school, domino kaartjes en het spel met de bel, het zijn bij elkaar ong 80 pagina's, dus het kost me echt té veel tijd om het allemaal nog eens in writer te maken...

Misschien een pdf bestand maken? Kan dat? zo ja, hoe?

xx
 
Corinaal,


Domino kaartjes ken ik wel, spel met de bel niet.

Een voorstel : maak in writer tabellen (persoonlijk werk ik daar erg graag mee) en laat de lijnen die je niet nodig hebt ook niet weergeven. Nu kan je met kopiëren en plakken (in de cellen uiteraard) - denk ik toch - relatief snel je kaartjes maken vermoedelijk zelfs met in draw te gaan kopiëren.

PDF is mijns inziens niet interessant omdat je een ander programma gebruikt dat in feite hetzelfde kan (in dit geval) als writer. Tenzij je vanuit draw je bestand opslaat als pdf bestand en dat kan elke computer aan (dat is de bedoeling van pdf) en zo kan je wel printen in de school. Of bedoelde jij juist dat ?

Groetjes
Ivo
 
Het spel met de bel is ook een kaart spel, heb je 5 mep op de bel en jij krijgt de kaartjes;)
OT. Het maakt me niet uit hoe, als ik het maar op school kan openen en uit kan printen.

Dus dan is een PDF een idee, al lees ik jouw berichtje?

x
 
Proberen zou ik zeggen. Het wordt wel een probleem als de tijd dringt. Test eens thuis zou ik zeggen. Probleem : werk jij met windows ? mac ? unbuntu ? ???

Sla je bestandje op als pdf en sluit af. Dubbelklik op je bestand en zie wat je computer doet. Je kan dan als probeersel eens 1 testblad afdrukken.


Groetjes
Ivo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan