touchpad Acer aspire 5732Z

Status
Niet open voor verdere reacties.

jellew

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 okt 2009
Wie kan mij helpen?
Mijn touchpad plus 2 toetsen werken niet meer.
ik heb de volgende oplossingen geprobeerd:
Fn + F7
Fn + F(alles geprobeerd)
muis gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd
muis verwijderd en opnieuw geinstalleerd
stuurprogramma bijwerken.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen

Hoi,

Waarschijnlijk ben je bekend met de mogelijkheid het touchpad in en uit te schakelen. Zeker als je een externe muis gebruikt en veel typt zeer handig.
Ik ga er dus vanuit, dat die mogelijkheid (inschakelen) bij jou niet werkt.

De combinatie met het niet werken van - slechts - twee toetsen, doet vermoeden dat er wel degelijk iets mis is met je toetsenbord en touchpad.
Ik weet niet of je nog garantie hebt, maar belangrijker is eigenlijk hoe oud het apparaat is.

Een garantietermijn is slechts een beperking van de garantieverplichtingen van een leverancier ...... dénken ze.
Kijk eens op de site van Tros Radar en bekijk de uitzending van 25 januari.
Duidelijk is, dat de gemiddelde gebruiksduur van een laptop zo'n drie jaar is. En je mag er redelijkerwijs van uit gaan dat een toetsenbord ook inderdaad die periode zonder problemen moet werken.
Een voorbeeldbrief voor klachten ná de garantieperiode vind je hier

Overigens wordt wel gevraagd om, voorafgaand aan een mogelijke reparatie, de latop weer in 'fabriekstoestand' te brengen om te controleren of het al of geen hardwarefout is. Doe je dat niet en blijkt het toch een niet-hardwarematig probleem te zijn, dan draai je achteraf alsnog op voor de expertise-kosten.
Wil je dus zéker weten dat het een hardware-probleem is, dan zou je eerst een volledige recovery van de laptop moeten uitvoeren.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je tips.
Ik heb de laptop laten ophalen door Acer nadat ik hem heb teruggezet naar fabriekswaarden. (werkte daarna dus nog steeds niet)

vorige week woensdag is hij opgehaald en als ik nu online kijk wat de status is,
Case Status: Approved To Ship, begin ik mij al een beetje zorgen te maken....

ik hou je op de hoogte hoe dit afloopt.

mvg,

Jelle

Buh ...

'Approved to ship' ... voor het vervangen van toetsenbord en touchpad?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan