Hoe verplaats ik een map?

• Onderwerp starter Onderwerp starter fluf
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

fluf

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 feb 2010
Ik heb een nieuwe map gemaakt en er berichten in gezet die ik ontvangen heb in mijn hotmail. postvak in.
Ik wil deze map verplaatsen naar mijn documenten of branden .Krijg het niet verplaats ,hoe doe ik dat?

Laatst bewerkt:
Ik kan het helemaal niet verplaatsen .Ik krijg een hele rits als ik eropklik met van alles maar niet te verplaatsen
Het staat in de rij van mijn hotmail aan de linker kant waar o.a. ook mijn concepten, verzonden ,postvak in, staan.

Die mappen kun je volgens mij niet verplaatsen. Je kunt uitsluitend individuele berichten openen of aanklikken en dan mogelijk kiezen voor opslaan of 'opslaan als' en dan een locatie in 'Deze computer' kiezen.

Dat idee had ik er ook van maar ik dacht er moet toch iets zijn waar door het kan lukken.Maar ja dan houd het op en begin ik maar aan 62 berichten te verplaatsen stuk voor stuk ,
Dank je gr Willie

Ja, je hebt groot gelijk. Ik vind het ook een grote blunder en dom dat ze daar niet aan gedacht hebben. Je moet dergelijke bestanden/mappen snel kunnen opnemen, daar waar jij wilt, in de normale structuur van Verkenner.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan