• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Kolom kopieren en lege cellen in kopiekolom verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

zwinmi

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2010
Beste Forum-leden,

Ik heb een kolom (A) waar in iedere cel een formule zit. Deze geeft als uitkomst namen. Maar soms is er geen match en is deze cel leeg. Deze kolom bevat dus hier en daar een naam. Dit vind ik niet zo makkelijk en mooi, dus zou ik graag willen dat deze lijst namen in kolom B wordt gezet, maar dan zonder de lege cellen ertussen. En dit alles automatisch dus zonder op een knop te hoeven drukken, omdat de namenlijst veel wisselt.

In de bijlage heb ik een voorbeeldje.

Alvast bedankt.

Bijlagen

Zoiets als in de bijlage?

Bijlagen

Hoi Harry,

bedankt voor je reactie, maar hij werkt nog niet helemaal. De kolom met namen bevat de formule: =ALS($B10>0;$A10;"") voor rij 10. Ik heb deze formule ook in de bijlage gezet, dan zie dat het met deze formule erin niet goed gaat.

Groet Mike.

Bijlagen

Hallo Mike,

Zo dan?

Bijlagen

Ha Harry,

met je laastste formule gaat het inderdaad wel goed. Het is wel abacadabra voor mij, maar dat komt wel weer een keer. Je leert een hoop als je is met een projectje bezig bent. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan